به گزارش پارس نیوز، 

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه به نقل از فدراسیون فوتبال عربستان نوشت: المرداسی اعتراف کرده است که در آستانه دیدار نهایی لیگ حرفه ای عربستان بین دو تیم الاتحاد و الفیصلی، به باشگاه الاتحاد پیشنهاد داده است تا در ازای دریافت مبلغی به نفع این تیم سوت بزند.
این نهاد اجرایی در با انتشار بیانیه ای از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) خواست تا علاوه بر محروم کردن این داور از کلیه رقابت های ورزشی بین المللی؛ نام وی را از فهرست داوران جام جهانی نیز حذف کند.
براساس گزارش رویترز، این داور 32 ساله، پیشنهاد خود را از طریق پیام رسان «واتس اپ» به یکی از مدیران باشگاه الاتحاد اعلام کرده؛ او نیز پیام های ارسال شده را بدون درنگ برای مقامات ارسال کرده است.
تیم های الاتحاد و الفیصلی روز شنبه در دیدار نهایی لیگ حرفه ای عربستان در ورزشگاه جده با قضاوت «مارک کلاتنبرگ» انگلیسی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم الاتحاد به پایان رسید.
کلاتنبرگ که ریاست کمیته داوران فوتبال عربستان را بر عهده دارد، تنها به فاصله چند ساعت مانده تا آغاز این دیدار جایگزین المرداسی شد.
المرداسی از سال 2011 در فهرست داوران فیفا قرار داشته و سال گذشته نیز رقابت های جام کنفدراسیون ها در روسیه را قضاوت کرده است.
ورزشی**3991**1584