به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا اکبرپور درباره بازی شب گذشته تیم فوتبال استقلال تهران وذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی محکم و جانداری بود که هر دو تیم به نمایش گذاشتند و استقلال توانست پیروز از میدان خارج شود.

وی در مورد اعتراضات و تنش‌هایی که در بازی وجود داشت، افزود: اعتراضات همیشه وجود دارد و داور به نفع هر تیمی که سوت بزند مربیان دوست دارند اعتراض کنند تا شاید بتوانند جریان بازی را عوض کنند. این شرایط برای همه مربیان وجود دارد نه فقط امیر قلعه نویی که به داور مسابقه اعتراض می‌کرد بلکه همه مربیان وقتی تیم‌شان عقب است به داوری اعتراض می‌کنند تا جو بازی را به نفع خودشان تمام کنند.

پیشکسوت سابق استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: اینکه می‌گویند تیام باید همان دقایق اولیه بازی اخراج می‌شد درست نیست. تیام برای توپ رفت و همانطور که دیدید داور با کارت زرد جریمه‌اش کرد و باید همان جا قائله خاتمه پیدا می‌کرد. بازیکنان ذوب آهن پشت سر هم می‌خواستند داور را تحت فشار قرار دهند تا مهاجم استقلال را با کارت قرمز جریمه کند.

اکبرپور ادامه داد: شما ببینید، کی‌روش استنلی چندین بار خطا کرد و باید از بازی اخراج می‌شد و ادر چند صحنه از عمد به بازیکنان استقلال لگد می‌زد، اما این را بگویم که فوتبال یک بازی محکم است و طبیعت این ورزش است. همانطور که همه دیدند در اصفهان هم تیم ذوب آهن بازی محکم و خشنی را از خود به نمایش گذاشت و اینکه می‌گویند استقلالی‌ها ناجوانمردانه بازی کردند اصلا درست نیست، مگر نه اینکه وقتی مهدی رحمتی مصدوم شد و توپ را به بیرون زدند به جای بازی جوانمردانه بازیکنان ذوب آهن بازی را آغاز کردند تا به گل برسند؟

وی در پایان صحبت‌هایش در مورد صعود پرسپولیس و استقلال و احتمال برخورد این دو تیم با هم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعا حیف است که در مرحله بعد استقلال و پرسپولیس بهم بخورند. ان‌شاءالله که این دو تیم در مرحله نیمه نهایی دربی آسیایی را برگزار می‌کنند تا هم شاهد اولین دربی آسیایی در این مرحله باشیم و هم اینکه یک تیم از ایران بعد از سال‌ها در فینال داشته باشیم.