به گزارش پارس نیوز، 

 توماس گریم، رئیس سازمان لیگ برتر اوکراین و عضو سابق یوفا درباره فینال پیش روی لیگ قهرمانان اروپا که امسال در شهر کیف اوکراین برگزار می‌شود، ادعای غیرمنتظره‌ای انجام داد و گفت به نفع یوفاست که لیورپول برنده این بازی شود.

بعد از گاف جنجالی اخیر سایت یوفا که تصویری از فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری یعنی رئال مادرید و لیورپول را با عبارت «لیورپول قهرمان 18-2017» و صحنه خوشحالی بازیکنان این تیم منتشر کرد، حالا اظهارنظر یکی از مقام‌های سابق این سازمان جنجالی جدید درباره این فینال به پا کرده است.

شائبه‌ای جدید درباره قهرمان کردن لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا!

گریم که مسئولیتش در یوفا ریاست دپارتمان حقوقی این سازمان بود و اکنون هم ریاست سازمان لیگ برتر اوکراین را برعهده دارد، به نشریه «سگودنیا» گفت: به نفع یوفا است که امسال لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان شود. برای یوفا ترجیح این است که لیگ قهرمانان برنده‌ای جدید داشته باشد. اینکه یک تیم سه سال پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، این رقابت‌ها را نابود خواهد کرد. رئال مادرید بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد اما از نظر رقابتی، بهتر است که امسال لیگ قهرمانان برنده‌ای متفاوت داشته باشد.

گریم که در رشته وکالت تخصص دارد و در پرونده بوسمن در سال 1995 وکیل یوفا بود، از آن زمان تا کنون با فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) همکاری داشته و مشاور فدراسیون فوتبال اوکراین هم بوده است.