به گزارش پارس نیوز، 

پائولو گررو جام جهانی 2018 روسیه را از دست داد. مهاجم تیم ملی پرو پس از مثبت اعلام شدن دوپینگش در دیدار برابر آرژانتین توسط فیفا 6 ماه محروم شد. او به مصرف کوکائیین متهم شد. محرومیت ستاره پرو پیش از جام جهانی پایان می یافت اما وادا (آژانس ضد جهانی دوپینگ) وارد این جریان شد تا احتمال افزایش محرومیت گررو بیشتر شود. این آژانس شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش ارائه داد و در 3 می پرونده ای در این زمینه باز شد. تنها 11 روز بعد کاس(دادگاه عالی ورزش) اعلام کرد محرومیت این بازیکن هشت ماه دیگر افزایش یافته است. بر این اساس پرو نمی تواند از ستاره اش در جام جهانی بهره ببرد. او تا سال 2019 نمی تواند بازی کند.

گررو نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: من هرگز مواد مصرف نکردم. هرگز سعی نکردم با مواد نیروزا سطح خودم را بالا ببرم. من زیر نظر فدراسیون فوتبال کشورم کار می کنم. تنها یک چای خوردم که گارسون نباید آن را به یک بازیکن حرفه ای می داد. درک نمی کنم چرا باید 14 ماه به این خاطر محروم شوم.

مهاجم فلامنگو در پایان اظهار کرد: این یک بی عدالتی است. آن ها جام جهانی را از من گرفتند و شاید آینده ام را. از تمام کسانی که از من حمایت می کنند و مرا می شناسند تشکر می کنم و از آن ها می خواهم باورشان نسبت به من ادامه داشته باشد. به عدالت خدا باور دارم و معتقدم همه چیز حل خواهد شد.