به گزارش پارس نیوز، 

سرمربی تیم ملی کشتی بانوان ایران در مورد رقابت‌های کشتی کلاسیک عمومی بانوان گفت: اولین دوره مسابقات کشتی کلاسیک عمومی بانوان در دی سال ۱۳۹۶ برگزار شد و اکنون بعد از گذشت پنج ماه و با وجود اینکه زمان کمی برای آماده سازی کشتی گیران وجود داشت، شاهد پیشرفت بیشتر  کشتی گیران بودیم. می‌توان گفت که ورزشکاران الان تکنیک‌ها را بهتر می‌شناسند و بهتر در مورد کشتی فکر می‌کنند. مطمئنم سال بعد کشتی‌های بهتری را می‌بینیم و در نتیجه تیم ملی بهتری خواهیم داشت.

او در ادامه با اشاره به مسابقه انتخابی تیم ملی بیان کرد: کشتی زنان در ایران خوب است، مهم نیست که در انتخابی تیم ملی چه کسانی انتخاب می‌شوند. در هر صورت افرادی که در آن مسابقه حضور دارند پتانسیل حضور در تیم ملی را هم دارند.

واسلینکو که سابقه قهرمانی اروپا و جهان را در کارنامه خود دارد به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی بانوان ایران انتخاب شده و به گفته منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی طی هفته های آینده جزئیات قراردادش منتشر می شود.

مسابقات کشتی کلاسیک عمومی بانوان روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) در خانه کشتی محمد بنا برگزار شد و نفرات برتر این رقابت‌ها مجوز حضور در مسابقه انتخابی تیم ملی را کسب کردند.

انتهای پیام/