به گزارش پارس نیوز، 

حمید استیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنار کرانچار فرصتی است که سایر مربیان باید استفاده کنند و حضور آنها در تیم امید می‌تواند یک فرصت خوب برای این مربیان هم باشد. این اردوی انتخابی است و اردوی بعدی ما از بازیکنان شناخته تر شده است که در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دسته دوم بازی کرده‌اند و ترکیب آنها می‌تواند به تیم کمک کند.

استیلی در مورد حضور دستیاران کرانچار و حضور فرهاد مجیدی و سایر گزینه‌ها در تیم امید گفت: هنوز هیچ کدام قطعیت پیدا نکرده است و شناخت و شخصیت مربی مهم است. در کنار کرانچار سایر نفرات کادرفنی را انتخاب می‌کنیم. تا بازی‌های جارکاتا چند اردو داریم و در استادیوم کربلا در عراق هم دو بازی می‌کنیم. در چین هم بازی دوستانه خواهیم کرد. از قطر و تایلند هم برای ما دعوتنامه آمده است تا بازیکنان اعتماد به نفس لازم را داشته باشند.

وی در مورد اینکه آیا بند خاصی در قرارداد کرانچار آمده است، گفت: بند خاصی در قرارداد سرمربی تیم ملی امید نیامده است. بازی‌های جاکارتا زیر ۲۳ سال است و همیشه تیم بازی های آسیایی و زیر ۲۱ سال برای المپیک انتخاب می‌شوند و به همین دلیل هم بازیکنان زیر ۲۱ سال انتخاب می‌کنیم. اگر نتوانستیم در برخی پست‌ها بازیکنان زیر ۲۱ سال پیدا کنیم از بازیکنان زیر ۲۳ سال یا حتی بزرگسالان استفاده خواهیم کرد. در برخی نقاط زمین اگر نتوانیم بازیکن زیر ۲۱ سال پیدا کنیم زیر ۲۳ سال استفاده می‌کنیم و هدف ما صعود به المپیک است.

استیلی در مورد تعامل با تیم ملی و رابطه کرانچار و کی‌روش گفت: صحبتی که با کرانچار کردیم کمک به تیم ملی است و تعاملی بین کرانچار و کی روش انجام می‌شود و هر دو مربی بزرگی هستند و کمتر چنین اتفاقی رخ داده که در هر دو رده ما دو مربی بزرگی داشته باشیم. از تاج خواسته ایم که این دو مربی دیداری باهم داشته باشند و ملاقاتی باهم بکنند. کرانچار هم از این مساله استقبال کرده است. 

وی در مورد بحث خروجی بازیکنان و مشکل سربازی و تعامل با اداره نظام وظیفه گفت: جا دارد از نیروی انتظامی و سردار کمالی و سردار اشتری تشکر کنیم و نیروی انتظامی همکاری خوبی با ما داشته و امیدوارم این مساله ادامه داشته باشد.

مدیر تیم ملی امید در مورد تعامل با باشگاه‌ها گفت: مربیان باشگاهی تعامل خوبی با تیم امید داشته باشند. ما تیم زیر ۲۱ سال انتخاب کرده‌ایم و برخی از باشگاه ها از این بازیکنان استفاده می‌کنند اما از فدراسیون خواهش کرده‌ایم که تبصره ای در نظر بگیرند تا  از هر باشگاه ۲+۱ بازیکن را بگیریم.

انتهای پیام/