به گزارش پارس نیوز، 

از سال 2009 که رونالدو به رئال پیوست، مادر و دیگر اعضای خانواده او همواره در کنارش بوده اند و اجازه نداده اند که او تنهایی را حس کند.

مادر رونالدو در مصاحبه با نشریه اکیپ گفت :« به عنوان یک مادر از شنیدن و خواندن اخبار منفی علیه پسرم بسیار ناراحت می شوم ولی یاد گرفته ام که دیگر به این مسائل کمتر توجه کنم و موضوعاتی دیگر را در اولویت قرار دهم. کریستیانو به خوبی می داند که چگونه شرایط را مدیریت کند.

او همیشه به من توصیه می کند که به برنائبو نیایم چرا که می داند فشار زیادی به من وارد می شود. هنگام بازی های لیگ قهرمانان که اصلا به ورزشگاه نمی روم. یک بار این کار را کردم و تقریبا در مرز از بین رفتن بودم. پسرم نگران سلامتی من است و دوست ندارد به ورزشگاه بیایم.»

بازنشستگی رونالدو :« فکر می کنم او سه یا چهار سال دیگر نیز در همین سطح به فوتبال خود ادامه دهد و شاید هم بیشتر. زمان بازنشستگی دست خودش است. کریستیانو کاملا روی فوتبالش متمرکز است و البته قبل از بازی های بزرگ او را عصبی هم دیده ایم. او همه چیز را در ذهنش متصور می شود و از قبل آنالیز می کند.»

جدایی از رئال: « جدایی رونالدو از رئال دشوار است ولی اگر همین فردا او به یک کشور دیگر برای فوتبال برود، ما نیز او را همراهی خواهیم کرد.»

مسی: « در خانه از مسی حرفی زده نمی شود. کریس می داند که بیرون درب های خانه، گردابی وجود دارد که ممکن است او را با خود ببرد ولی درون خانه تحت حفاظت خانواده قرار دارد. در خانه است که او باتری هایش را دوباره شارژ می کند.»