به گزارش پارس نیوز، 

سومبات هاکوپیان در مراسم رونمایی از لباس رسمی تیم ملی فوتبال گفت: با کارلوس کی‌روش قراردادی جداگانه امضا نکرده‌ایم و او هم یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی است. 

وی گفت: امیدواریم خبر انعقاد قرارداد ما با فدراسیون فوتبال در  سراسر جهان توسط شما خبرنگاران انعکاس پیدا کند، از اینکه در یک کار ملی همراه تیم ملی حضور دارید، خوشحالیم و اطمینان می‌دهیم که در بخش لباس رسمی تیم ملی لباسی را ارائه کنیم که در سطح بین المللی مورد توجه قرار بگیرد و تضمین می‌کنیم و اطمینان خاطر می‌دهیم که کارمان خوب پیش برود. تیم ملی با حضور در جام جهانی افتخاری بزرگ برای کشور درست کرد و افتخاری بزرگ آفرید که باید از مدیریت مجموعه و کادر فنی و کارکنان تشکر کنم. 

وی در مورد نحوه همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: نحوه همکاری‌ ما وسیع‌تر از تیم‌های ملی است، برای اولین‌مرتبه قرار است برای تیم ملی موزیکی توسط ارکسترسمفونیک ایران ساخته شود و گروه ارکستر سمفونیک ایران به مسکو سفر کند، ما با این مجموعه هم همکاری داریم، قرارداد ما با فدراسیون به صورت شفاف است و ابهامی در آن وجود ندارد. 

هاکوپیان در مورد اینکه قراردادی با کارلوس‌کی‌روش به صورت جداگانه امضا شده است یا نه، گفت: کی‌روش یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی است و ما قراردادی جداگانه با او امضا نکرده‌ایم. 

وی با اشاره به وضعیت پیراهن ورزشی تیم ملی گفت:‌بحث اقتصاد مقاومتی در گذشته جدی گرفته نمی‌شد، اما امسال برای اولین مرتبه، مقام معظم رهبری خودشان به این مسئله ورود کردند و به همین دلیل هم بعد از بازی‌های جام جهانی، چهار پنج برند تولیدکننده لباس ورزشی در ایران وجود دارد که ما آنها را دور هم جمع می‌کنیم و مطمئنم که تولید یک پیراهن مشکلی نیست، من به عنوان رئیس انجمن پوشاک ایران این مسئله را می‌گویم و در دوره‌های بعدی پیراهن‌ ورزشی برای تیم ملی تولید خواهیم کرد تا تولید داخل باشد تا بتوانیم به آن افتخار کنیم. 

هاکوپیان در مورد اینکه چقدر قرار است از نظر ریالی لباس به فدراسیون فوتبال تحویل داده شود، گفت: به هیچ وجه در این مورد مرزی تعیین نکرده‌ایم و دست فدراسیون باز است. مربی ممکن است یکی دو نفر را کم یا زیاد کند و ما بدون اینکه استرسی به بازیکن یا مربی وارد شود، می‌توانیم لباس‌ها را به تیم ملی تحویل بدهیم، تمام هزینه‌ها ارزیابی و تضمین‌شده است و ما هزینه‌ها را گارانتی کرده‌ایم و با توجه به اینکه در دوره‌های بعدی ممکن است این هزینه‌ها م تغیر باشد، در حال حاضر رقمی اعلام نمی‌کنیم و اگر لازم باشد هزینه‌ها را اعلام خواهیم کرد. شرکت هاکوپیان بیش از نیم قرن تجربه دارد و تاکنون هیچ کدام از قراردادها و پیمان‌هایش را نشکسته است. 

وی افزود: نگاه ما به این قرارداد نگاه اقتصادی و تجاری نیست، قصدمان انجام یک کار ملی است و مشارکت در کار ملی و این را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خودمان و فلسفه وجودی شرکت می‌دانیم. 

هاکوپیان در مورد اینکه ممکن است به رشته‌های دیگر هم لباس بدهد و به خصوص کاروان المپیک ایران، گفت: در حال حاضر فقط با فوتبال کار می‌کنیم، اما این مسئله دور از ذهن نیست.

وی در مورد نحوه تولید پیراهن ورزشی تیم ملی گفت: ما در بخش مهندسی و علم نساجی در ایران توانمند هستیم، چندین برند هم در ایران لباس‌های ورزشی تولید می‌کنند، پنبه ایران هم جزو بهترین پنبه‌های دنیاست، بعئد از جام جهانی به کمک فدراسیون تیمی را برای تحقیقات درنظر خواهیم گرفت تا پیراهن خوب تیم ملی تولید شود، این مسئله در آینده نه چندان دور رخ می‌دهد، شما هم اجازه ندهید این وعده را فراموش کنیم. 

انتهای پیام/