به گزارش پارس نیوز، 

 دوشنبه شب، بسیاری از فوتبال دوستان دنیا به خصوص بریتانیایی‌ها خبر خوشی شنیدند که حکایت از خروج سرالکس فرگوسن از حالت کما بعد از عمل جراحی صورت گرفته روی او به دلیل خونریزی مغزی داشت.

فرگی 76 ساله دو روز بعد از عمل جراحی از حالت کما خارج شد و در اولین مکالمات خود با اعضای خانواده‌اش جملاتی را بیان کرد که آنها و مخصوصاً‌ پسر بزرگش دارن که سرمربی تیم دانکستر داورز در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس را برعهده دارد، غافلگیر کرد.

فرگوسن در اولین صحبت‌های خود با خانواده‌اش پرسید:« دانکستر چه نتیجه‌ای گرفت؟»

فرگوسن ساعاتی پیش از بازی دانکستر مقابل ویگان در آخرین بازی فصل لیگ دسته اول فوتبال انگلیس، به بیمارستان انتقال داده شد و آن بازی را با نتیجه یک بر صفر باخت.

سرمربی سابق منچستریونایتد سپس با جمله دیگری که البته بعدا مشخص شد شوخی بوده است گفت می‌‌خواهد به کیف سفر کند تا بازی کریستیانو رونالدو را در جدال میان رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا تماشا کند. او گفت: اوه، فینال جام حذفی که هیچ اما درباره کیف چطور؟

یکی از نزدیکان فرگوسن در این باره گفت: سرالکس واقعی همین است. او نمی‌تواند دست از صحبت کردن درباره فوتبال بکشد. قطعاً او دوست دارد روز 26 می به کیف سفر کند تا بازیکن سابقش را در بازی رئال مادرید مقابل لیورپول ببیند. رونالدو به سرالکس مانند یک پدر نگاه می‌کند اما سرالکس باید زمان زیادی را به استراحت بپردازد و باید دستورالعمل‌‌های مشاورش را مو به مو اجرا کند تا زودتر بهبودی‌اش را پیدا کند.