به گزارش پارس نیوز، 

جمشید شاه‌محمدی در مورد برگزاری اولین تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس، گفت: اتفاق خیلی خوبی بود. بازیکنان دهه 60،70 و حتی دهه 80 حضور داشتند. قرار شد تیمی یک دست جمع شود و هر جا دعوت شود این تیم منسجم که زیر نظر علی پروین است به مسابقات اعزام شود. احتمالا محمد پنجعلی هم به عنوان سرمربی معرفی خواهد شد.

وی در مورد شکست پرسپولیس در بازی مقابل الجزیره تصریح کرد: پرسپولیس خیلی ترسو بازی کرد. فکر می‌کنم برانکو با چیدمانی قصد داشت به دنبال نتیجه در بازی برگشت باشد. حریف اصلا حمله نمی‌کرد و با سه حمله سه گل به ما زد. ما ترسو بازی کردیم. ما دوست داریم پرسپولیس حمله کند و هجومی بازی کند. آنها نسبت به پرسپولیس شکل بهتری داشتند اما اگر ما حمله می‌کردیم برنده می‌شدیم.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه یادآور شد: تعویض‌های پرسپولیس در این بازی خوب نبود. می‌توانست در نیمه دوم محسن مسلمان را وارد زمین کند. ما در تیم پاسور نداریم و توپ را خیلی لو دادیم. اجازه دادیم مهاجمان آنها برای ضربه زدن فکر کنند.

شاه‌محمدی در مورد اینکه چرا پرسپولیس در هفته‌های اخیر خوب کار نمی‌کند، گفت: این مسئله را باید از برانکو سوال کنید. به نظر من او خودش به تیم لطمه زده است. برخی بازیکنان را بی انگیزه کرده و برخی دیگر فکر می‌کنند در هر شرایط در زمین هستند. برانکو همین است و در سه سال اخیر هر چیزی که بلد بوده به تیم یاد داده است. پرسپولیس اصلا خلاقیتی در بازی با الجزیره داشت؟ کسی بود که پاسی دهد و شکل بازی را عوض کند.