به گزارش پارس نیوز، 

رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دیشب با برگزاری دو بازی وارد مرحله یک هشتم نهایی شد. در یکی از بازی ها تیم پرسپولیس ایران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی میهمان الجزیره امارات بود. بر خلاف آنچه تصور می شد، کار برای قهرمان ایران در این بازی آسان نبود و در پایان این تیم میزبان بود که توانست به نتیجه 3 بر 2 پرسپولیس را شکست دهد.

این نتیجه حساسیت و اهمیت بازی برگشت را برای پرسپولیسی ها دوچندان کرد. آنها در بازی برگشت حتما نیاز به برد دارند و پیروزی با اختلاف یک گل هم به صورت مشروط برایشان حکم صعود خواهد داشت.

در انتظار جنگ روانی با لباس آبی در آزادی!

نکته مهمی که در خصوص این بازی وجود دارد، حرفه ای بودن حریف پرسپولیس در مسائل روانی است. علاوه بر ملی پوشان و خارجی های توانمندی که در ترکیب الجزیره بازی می کنند، این تیم از یک دروازه بان بسیار حرفه ای و متعصب بهره می برد.

علی خسیف، دروازه بان و کاپیتان 30 ساله الجزیره که تجربه زیادی در این تیم دارد، استاد جنگ روانی و وقت کشی و اینطور مسائل است؛ نکاتی که حتما در 90 دقیقه جدال ورزشگاه آزادی به کار این تیم خواهد آمد. جالب است که او در تقابل هایی که تا کنون با تیم تراکتورسازی ایران در تبریز داشته، لباس آبی به تن کرده و نشان داده که برای تحریک هواداران حریف دست به هر کاری می زند.

این گلر باتجربه که دیشب هم یک پنالتی را از منشا گرفت و بعد از آن اسیر تیزبینی داور شد، سال های پیش مقابل هواداران استقلال هم در ورزشگاه آزادی شیطنت های بسیاری انجام داده بود و حتما برنامه های ویژه ای هم برای دیدار حساس هفته آینده مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

در انتظار جنگ روانی با لباس آبی در آزادی!