به گزارش پارس نیوز، 

 تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 10 صبح امروز (سه شنبه) در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت با حضور چهار بازیکن و 18 نفر از اعضای کادر فنی، فیزیوتراپ، کادر پزشکی، تدارکات، مترجم و مدیر رسانه ای آغاز شد.
علی کریمی که در نخستین تمرین تیم ملی دچار مصدومیت شده بود و دیروز هم در تمرینات غیبت داشت، پس از حضور در چمن پژوهشگاه صنعت نفت به صورت اختصاصی زیر نظر علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی تمرین کرد. دویدن دور زمین، حرکات کششی و نرمش اختصاصی برنامه وی بود.
علی قلی زاده، محمدرضا خانزاده و مهدی ترابی سه ملی پوش دیگر حاضر در اردو نیز، با نظر میکو کوجالا مربی بدنساز تیم ملی، تمرینات خود را پیگیری کردند. حرکات سرعتی و انفجاری، عبور از موانع و ضربه زدن به توپ و دریافت پاس های عرضی و طی کردن طول زمین با شوت به دروازه از محورهای تمرین امروز این سه بازیکن بود. این در حالی است که در بیشتر زمان این تمرینات سرعتی، اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان مربیان تیم ملی، همراه بازیکنان می دویدند تا آنها را در موقعیت دریافت پاس قرار دهند.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی که در تمام زمان تمرین همراه با مترجم خود روی صندلی نشسته بود، در یک صحنه با فریادهای بلند به بازیکنان می گفت که سریع تر بدوند.
در پایان تمرین نیز سرمربی پرتغالی تیم ملی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و در این مصاحبه از شرایط نامطلوب تیم ملی و زمان ناکافی برای رساندن بازیکنان به مرز آمادگی تاکید کرد؛ هر چند که مسبب شرایط فعلی را کنفدراسیون فوتبال آسیا دانست.
ورزشی ** 9029 ** 2024**1597