به گزارش پارس نیوز، 

حمید درخشان در مورد شکست ۳ بر ۲ پرسپولیس مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مهم‌ترین مشکل پرسپولیس در این بازی غیبت حسینی بود، غیبت سیدجلال باعث شد که خط دفاع پرسپولیس در این بازی ناهماهنگ ظاهر شود و هر سه گل را سرخ‌پوشان از مرکز دفاع خوردند غیبت سیدجلال در این بازی به پرسپولیس ضربه زد البته بیرانوند هم روی گل سوم مقصر بود.

وی افزود:‌ مطمئن هستم در بازی برگشت پرسپولیس می‌تواند الجزیره را شکست بدهد و صعود کند به شرط آنکه باهوش‌تر از بازی رفت بازی کند. اکنون شناخت کامل‌تری از الجزیره داریم و برانکو به خوبی نقاط و ضعف حریف را می‌داند.

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به تفاوت بازی الجزیره در دو نیمه گفت: الجزیره در نیمه اول با الجزیره نیمه دوم کاملاً متفاوت بود وقتی این تیم در نیمه دوم سه گل به پرسپولیس می‌زند معنایش این است که بین دو نیمه مربی تفکرات خود را به بازیکنان الجزیره القا کرده است. بازیکنان پرسپولیس هم بعد از اینکه گل دوم را زدند فکر کردند بازی تمام شده است و تیم پرسپولیس دچار افت شد. با این حال من معتقدم پرسپولیس با حمایت هواداران می‌تواند الجزیره را شکست بدهد و به مرحله بعدی صعود کند.

انتهای پیام/