به گزارش پارس نیوز، 

پیشکسوت استقلال گفت: امیر قلعه‌نویی به خوبی استقلال را می‌شناسد و آبی پوشان کار سختی در بازی با ذوب آهن دارند.

 

سیروس دین‌محمدی در مورد وضعیت ادامه همکاری‌اش با باشگاه شهرداری تبریز گفت: باشگاه شهرداری تبریز از من برنامه خواسته و این هفته به تبریز سفر می‌کنم و برنامه‌هایم را به باشگاه می دهم و برای ادامه همکاری با آنها مذاکره خواهم کرد. باید ببینم که هدف باشگاه در فصل آینده چیست. آیا می‌خواهند که فقط برای بقا تلاش کنند یا هدفشان صعود به لیگ برتر است. 

وی افزود: من در دو فصل گذشته دو تیم را در لیگ یک حفظ کردم اول راه آهن و بعد هم شهرداری تبریز، امتحانم را در لیگ یک پس داده‌ام و دوست دارم فصل آینده تیمی داشته باشم که برای صعود به لیگ برتر مبارزه کند. البته به جز باشگاه شهرداری تبریز یکی دو پیشنهاد دیگر هم دارم که فعلا نمی‌توانم اسم آن باشگاه‌ها را بیان کنم.

مربی اسبق استقلال در مورد قهرمانی این تیم در جام حذفی و بازی با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال تیم خونه به خونه را دستکم گرفته بود و بازیکنان تصور می‌کردند سه چهار گل به حریف می زنند اما در عمل دیدید که تیم خونه به خونه مقابل استقلال خوب بازی کرد. به نظر من تفاوت زیادی بین تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی نیست. خود من در لیگ برتر مربی بوده ام و در لیگ یک هم دو  سال سرمربیگری کرده‌ام تفاوت زیادی از نظر فنی بین این تیم‌ها نیست. برخی تیم های لیگ یک بسیار با کیفیت هستند.

وی افزود: استقلال بازی سختی مقابل ذوب آهن خواهد داشت. از اینکه در این مرحله یک تیم ایرانی باید حذف شود ناراحت کننده است اما این مسابقه برای هر دو تیم بسیار سخت خواهد بود. به نوشته فارس، امیر قلعه‌نویی چندین سال سرمربی استقلال بوده و به خوبی این تیم را می‌شناسد و آبی پوشان کار سختی مقابل ذوب آهن دارند.