به گزارش پارس نیوز، 

یدار تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز شد. این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید اما شاگردان زیدان در مجموع با نتیجه 4 بر 3 راهی فینال شدند.

دیدار رفت را شاگردان زیدان در مونیخ با نتیجه 2 بر یک به سود خود پایان داده بودند و کار به مراتب راحت‌تری نسبت به باوارایی‌ها برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا برای سومین فصل متوالی داشتند.

شاگردان هاینکس در این بازی خیلی زود به گل رسیدند، جاشوا کیمیش موفق شد در دقیقه 3 دروازه رئال را باز کند تا امید در اردوگاه تیم آلمانی زنده شود.

اما در ادامه رئالی‌ها توپ و میدان را در دست گرفتند و باز هم مارسلو موثر واقع شد و این بار با پاس گل خود کریم بن زما را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم فرانسوی در دقیقه 11 دروازه اولرایش را باز کند تا بازی مساوی شود.

 

در ادامه دو تیم حملات دیگری هم روی دروازه هم تدارک دیدند اما حملات تیم آلمانی محسوس‌تر بود و دروازه ناواس بیشتر تهدید شد اما در نهایت نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم با اتفاقی شوکه کننده برای بایرن همراه شد، اشتباه مرگبار اولرایش و عبور توپ از زیر پای این بازیکن روی پاس رو به عقبی که تولیسو به او داد، بن زما را در موقعیت گلزنی و دروازه خالی قرار داد و این مهاجم فرانسوی به راحتی دروازه بایرن را برای بار دوم باز کرد تا آب سردی بر پیکره باوارایی‌ها ریخته شود.

 

در 10 دقیقه  پایانی بازی، هاینکس اقدام به تعویض‌هایی کرد و واگنر و خاوی مارتینس وارد زمین شدند تا حملات بایرنی‌ها زهردار شود.

در ادامه شاگردان هاینکس حملات دامنه داری را آغاز کردند و موفق شدند توسط خامس رودریگز در دقیقه 63 به گل برسند تا بازی دو بر دو شود.

رئالی‌ها بارها سعی در توقف بازی داشتند تا بتوانند حملات بایرن را از تب و تاب بیاندازند و در این راه هم خوب کار کردند. باوارایی‌ها هم بدشانس بودند و در چند موقعیت ضربات آن‌ها وارد دروازه نشد.

در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا رئالی‌ها راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا در کیف اوکراین شوند و زیدان  و شاگردانش در رسیدن به فینال هت‌تریک کنند و باید دید آن‌ها می‌توانند در قهرمانی هت‌تریک کنند یا که اتفاقی دیگر رخ خواهد داد.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی فردا میان تیم‌های رم و لیورپول در ورزشگاه المپیکو ایتالیا برگزار خواهد شد.

دیدار رفت را شاگردان کلوپ با نتیجه 5 بر 2 به سود خود پایان دادند و شانس بالایی برای صعود به فینال دارند.

انتهای پیام/