به گزارش پارس ، مجید جلالی در گفتگو بامهر، در خصوص اخبار مربوط به توافق اولیه با باشگاه راه آهن تهران اظهار داشت: این موضوع را از خود باشگاه بپرسید. در این موارد معمولا صحبتی نمی کنم و ترجیح می دهم اگر خود باشگاه صلاح دانست صحبت کند.

وی افزود: از نظر خودم عیبی ندارد که این موضوع را مطرح کنم ولی من یک طرف قضیه هستم و در طرف دیگر باشگاه قرار دارد. بهرحال باشگاه شاید دوست نداشته باشد اخبار مذاکراتش با مربی مورد نظر به بیرون درز پیدا کند برای همین راجع به این سوال پاسخی ندارم.

جلالی در پاسخ به این پرسش که با چند باشگاه وارد مذاکره شده اید، خاطرنشان کرد: من با سه تا تیم صحبت کرده ام و برای آینده ام در دو بخش برنامه ریزی کرده ام. با باشگاه هایی که صحبت می کنم هم این مسایل را مطرح می کنم. البته فعلا نمی توانم در رسانه ها از جزییات آن صحبتی به میان بیاورم ولی وقتی با تیمی قرارداد ببندم آن را عنوان خواهم کرد.

سرمربی پیشین فولاد درباره این که وی خواستار در اختیار گرفتن تمامی تیم های باشگاه مورد نظرش است، عنوان کرد: این یکی از پارامترهای من است و چون برای کارم هدفگذاری خاصی دارم می خواهم در جایی که کار می کنم سازندگی هم داشته باشم برای همین می خواهم روی تیم های پایه اشراف داشته باشم. در واقع می خواهم طرح فرهنگستانی را که همواره به دنبالش بوده ام را در باشگاه مورد نظرم به اجرا در بیاورم.