به گزارش پارس نیوز، 

جشن قهرمانی پرسپولیس در حالی شب گذشته برگزار شد که حواشی بسیاری به همراه داشت. اصغر نیک سیرت مترجم برانکو در صفحه اینستاگرام محسن مسلمان اظهاراتی مطرح کرد که حاشیه‌هایی را برای او به وجود آورد.

البته نیک سیرت مترجم برانکو به علت اظهاراتش از هواداران عذرخواهی کرد، اما او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده است و باید در باشگاه پرسپولیس هم حاضر شود و پاسخگوی صحبت هایش باشد.

مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اصغر نیک سیرت مترجم برانکو را به کمیته اخلاق احضار کردیم تا پاسخگوی اظهاراتش در صفحه اجتماعی باشد.

او درباره اینکه نیک سیرت بیان کرده که این حاشیه ها سوتفاهم بوده است، بیان کرد: او باید با حضور در مرجع قانونی بیان کند که صحبتهایش از روی عمد نبوده است.

در حالی که رئیس کمیته اخلاق از احضارنیک سیرت به این کمیته خبر داد، اما نیک سیرت اطلاعی از این موضوع ندارد.

نیک سیرت: نامه‌ای از کمیته اخلاق به دستم نرسیده است

نیک سیرت، اظهار کرد: هنوز نامه‌ای از سوی کمیته اخلاق به دستم نرسیده است، اما در صورت احضار به این کمیته پاسخگوی اظهارات خود خواهم بود.

او درباره اینکه به باشگاه پرسپولیس هم احضار شده است، بیان کرد: در حال حاضر به باشگاه دعوت نشدم، اما حاضرم برای شفاف سازی اتفاق رخ داده را توضیح بدهم.

نیک سیرت بیان کرد: تصور نمی‌کردم که مسلمان در حال تصویربرداری زنده است و منظور صحبت هایم، برانکو نیست و این موضوع سوتفاهمی بیش نبود.

او ادامه داد: محسن مسلمان برای این بازی انگیزه زیادی داشت و قبل از بازی گفت: می‌خواهد کاری کند و منظور صحبت هایم را رسانه‌ها بد متوجه شدند.

مترجم برانکو در پایان خاطر نشان کرد: با برانکو صحبت و بیان کردم که منظور حرفهایم او نبوده است. از اصحاب رسانه می‌خواهم اظهاراتم را به صورتی که دوست دارند تفسیر نکنند و واقعیت را بیان کنند.

انتهای پیام/