به گزارش پارس نیوز، 

به نظر می رسد باشگاه سپاهان عزم خود را جزم کرده تا این فصل کابوس وار خود را فراموش کند و به همین دلیل اولویتهای خود را برای فصل آینده از حالا مشخص کرده است.

سپاهان در لیگ هفدهم شرایط بدی را تجربه کرد و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت.خیلی ها معتقد بودند امسال کرانچار سپاهان را به دوران خوبه خودش برگرداند،اما سرمربی کرواسی نتوانست انتظارات را برآورده کند،بعد از اخراج کرانچار کمیته فنی باشگاه سپاهان جلسات متعددی را برگزار کرد، در نهایت منصور ابراهیم زاده را به عنوان سرمربی انتخاب کردند تا با حضور سرمربی ایرانی پرافتخار ترین تیم لیگ برتر را از منجلاب نجات دهند.

منصور ابراهیم زاده هم برخلاف انتظار عملکرد خوبی نداشت  و نتوانست با سپاهان بحران زده نتایج خوبی کسب کند،روزها برای سپاهان و ابراهیم زاده خیلی سخت گذشت، طاقت هواداران به سر رسید تا جایی که با بازیکنان هم سر تمرین درگیر شدند تا شرایط سخت و سخت تر شود.فصل کابوس وار سپاهان در نهایت با ۲۹ امتیاز به پایان رسید. ضعیف ترین نتیجه برای سپاهان در لیگ هفدهم، این تیم در رده چهاردهم قرار گرفت.

موجب شدید انتقادات به سمت ابراهیم زاده هم رسید و هواداران روز گذشته بعد از شکست سپاهان مقابل استقلال اعتراض شدیدی نسبت به عملکرد این سرمربی داشتند، این اتفاقات باعث شد سرمربی اصفهانی از این موضوع ناراحت شود و شنیده شده است با توجه به اینکه قرارداد او با سپاهان تمام شده است  با اتفاقات روز گذشته دیگر روی نیمکت زرد پوشان حضور پیدا نداشته باشد.

این در حالی است که هواداران سپاهان امیر قلعه نویی را در نقش جهان تشویق کردند تا فصل آینده با این مربی در لیگ برتر حضور داشته باشند.

ابراهیم زاده روز پنجشنبه ایران را به مقصد آمریکا ترک خواهد کرد تا در کنار خانواده باشد با توجه به ناراحتی سرمربی  از این شرایط به نظر می رسد ابراهیم زاده با مسئولان سپاهان قطع همکاری کرده است.

در همین خصوص تابش سرپرست سپاهان در گفت‌وگو با فارس در خصوص اعتراض شدید هواداران سپاهان از ابراهیم زاده و حضور امیر قلعه نویی در سپاهان اظهار داشت:طبیعی است هواداران از نتایج ناراضی باشند چراکه عملکرد ضعیفی داشتیم و خداراشکر فصل کابوس وار تمام شد.‌آقای ابراهیم زاده برای سپاهان تلاش زیادی کرد ولی متاسفانه بد شانس بودیم ،در خصوص سرمربی این هفته به جمع بندی می رسیم برای ما اولویت سرمربی ایرانی است.

 وی در خصوص حضور امیر قلعه نویی در سپاهان تاکید کرد: امیر قلعه نویی پرافتخارترین سرمربی ایران است، ما هم او را به عنوان یک مربی با کیفیت قبول داریم الان درست نیست که بخواهیم با او در حال حاضر صحبت کنیم ولی در چند روز آینده  جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا تکلیف سرمربی مشخص شود.ما ابتدا سرمربی تیم را مشخص خواهیم کرد و بعد از آن به دنبال بازیکنان مد نظر خواهیم رفت، چراکه ممکن است ابتدا بازیکن خوبی جذب کنیم بعد به تفکرات سرمربی نخورد و در آینده به مشگل مواجعه شویم.

وی در پایان گفت:چند گزینه خارجی هم داریم ولی اولویت برای ما سرمربی ایرانی است،چراکه به دنبال این هستیم تا با قدرت در لیگ ایران و آسیا حضور داشته باشیم.