به گزارش پارس نیوز، 

پرسپولیس در لیگ شانزدهم با برانکو بهترین عملکرد را داشته است.

 لیگ هفدهم هم تمام شد و پرسپولیس با کسب 64 امتیاز با اقتدار مانند فصل قبل مقام قهرمانی را از آن خود کرد تا نشان دهد همچنان در لیگ ایران بدون رقیب است.

شاگردان برانکو در حالی موفق به این عنوان شدند که سومین فصل را با یکدیگراز ابتدا تا انتها پشت سر می گذاشتند. آنها در لیگ پانزدهم با 57 امتیاز دوم شدند؛ در لیگ شانزدهم با 66 امتیاز و در لیگ هفدهم با 64 امتیاز به مقام نخست دست پیدا کردند.

پرسپولیس در لیگ پانزدهم شانزده برد، در لیگ شانزدهم 20 برد و در لیگ هفدهم 19 برد را مال خود کردند. آنها در لیگ پانزدهم 9 تساوی داشتند؛ درفصل 95-96، 6 تساوی به دست آوردند و امسال هم یک تساوی بیشتر از لیگ شانزدهم بهشان تعلق گرفت.

سرخپوشان در لیگ پانزدهم 5 باخت به نام خود ثبت کردند اما در دو لیگ بعدی مشترکا 4 شکست داشتند. سرخپوشان در این فصل 48 گل زدند؛ درلیگ قبلی 46 گل زدند و در لیگ پانزدهم که قهرمانی در کار نبود 50 گل وارد دروازه حریفان کردند.

یکی از مهمترین تغییرات پرسپولیس در درون دروازه و تعداد گل خورده بوده است. آنها در لیگ پانزدهم 34 گل دریافت کردند. فصل بعد  با 14 گل خورده رکورد زدند و امسال فقط یک گل بیشتر از لیگ شانزدهم وارد دروازه شان شد.

یکی از معدود برتری های پرسپولیس در این فصل، مربوط به تفاضل گل است. آنها تفاضلشان در این فصل 33 مثبت بود و از لیک قبل یکی بهبوبد پیدا کردند. در لیگ پانزدهم هم این آمار 17 تا افزایش پیدا کرده است. همانطور که ملاحظه می کنید پرسپولیس در لیگ شانزدهم نسبت به لیگ هفدهم و پانزدهم نمایش بهتری در مجموع داشته است؛ گرچه این فاصله در مقابل این فصل چندان پرفاصله و فاحش نیست.