به گزارش پارس نیوز، 
تیم فوتبال سپاهان اصفهان اولین تیمی است که صحبت از جذب سر مربی برای فصل آینده اش خبر داده است.
منصور ابراهیم زاده که در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال دوره هفدهم هدایت تیم فوتبال سپاهان را بر عهده گرفت در پایان لیگ نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و به احتمال فراوان اولین تغییر در کادر مربیان لیگ برتر فوتبال مربوط به سپاهان خواهد بود.
 
تیم مدعی اصفهان در 2 فصل اخیر نتایج ضعیفی گرفت و هواداران این تیم نسبت به بازی های سپاهان رضایت ندارند و معتقدند این تیم که پر افتخار ترین تیم فوتبال باشگاهی در لیگ برتر فوتبال است باید جایگاه بالاتری را در لیگ بدست می آورد.
 
منصور ابراهیم زاده اگر چه تیمی بدون روحیه را تحویل گرفت و انتظار معجزه از او کمی غیر منطقی بود اما شنیده می شود مسئولان تیم فوتبال سپاهان تصمیم دارند برای حضور پر قدرت در لیگ برتر هجدهم از کادر فنی قابل قبول استفاده کنند.

بر اساس شنیده ها؛ آنها با چند بازیکن مطرح نیز مذاکرات غیر مستقیم را آغاز کرده اند و در تلاشند تا با جذب این مهره ها سپاهان را همانند سال های نه چندان دور به تیم اول ایران تبدیل کنند.

سپاهان روز گذشته در آخرین دیدار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با یک گل مغلوب تیم فوتبال استقلال تهران شد و این در حالی است که در صورت تساوی مقابل استقلال، سایپا می توانست به عنوان تیم سوم لیگ برتر به پلی آف آسیا راه پیدا کند.

تغییرات باشگاه های مطرح به احتمال فراوان به دلیل حضور برخی بازیکنان در جام جهانی با تاخیر و اما اگرهای زیادی همراه خواهد بود.

گفته می شود از میان پدیده های لیگ برتر فوتبال حد اقل 4 یا 5 بازیکن به ترکیب تیم فوتبال سپاهان اضافه خواهند شد و این تیم در فصل آینده با برنامه ریزی مناسب در لیگ برتر حضور خواهد یافت و تغییرات در این تیم زودتر از سایر رقیبان شکل خواهد گرفت.

 

موفقیت شفر و برانکو در پرسپولیس شانس حصضور یک سر مربی خارجی مطرح را در تیم سپاهان بیشتر خواهد کرد.