به گزارش پارس نیوز، 

 آرمین رهبر پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: ما هفته گشته شرایط عجیبی داشتیم. تعدادی از بازیکنان بدون اطلاع رفتند. امروز مادر مهابادی مشکلاتی برایش پیش آمده بود و او نتوانست ما را همراهی کند.

وی ادامه داد: بازیکنانم در بازی امروز بسیار تلاش کردند، اما زورشان نرسید. امروز به خیلی از جوانان خود بازی دادیم که انصافاً هم بد بازی نکردند. پارس هم تیم قابل احترامی بود و در مجموع فکر می‌کنم بد نبودیم.

مربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان درخصوص عملکرد داور بازی امروز گفت: امروز فرخی‌مهر از داوران جوان ما داوری خوبی انجام داد. چند صحنه بود که تیم‌ها اعتراض داشتند، اما در کل داوری خوب بود.

رهبر خاطرنشان کرد: بحثی که در تیم ما کمتر به آن پرداخته شد این بود که برخی مدیر برنامه‌ها که نمی دانم نام آنها دلال است یا چیز دیگر برای ما مشکلاتی ایجاد کردند؛ آنها نه تنها بازیکنان جوان ما کمک نکردند که مشکلاتی هم برای آنها ایجاد کردند. به عنوان مثال یک بازیکن در هفته پنجم به تیمی گل زد و به او گفتند که چند پیشنهاد دارد. از آن به بعد آن بازیکن دیگر نتوانست مانند گذشته به تیم کمک کند.

وی تصریح کرد: ما همیشه مربیان خوبی در تیم داشتیم. اتفاقی که برای ما افتاد بحث مدیر برنامه‌هایی بود که باید کنترل می‌شد. باید مشخص شود که آنها چه کسانی هستند. برخی از بازیکنان می‌گویند که این افراد را فقط تا زمان روز قرارداد دیده‌اند. شاید رسانه‌های استانی بخواهند عملکرد ما را ارزیابی کنند و دنبال مقصر باشند، اما باید بدانند که بیشترین مشکل را با بازیکنان داشتیم که با مدیربرنامه‌های خود به ما آسیب زدند. شناسایی این افراد که تیم‌هایی امثال ما را دچار مشکل می‌کنند کار سختی نیست، اگر واحدهای نظارتی رسیدگی نمی‌کنند یا ذی‌نفع هستند یاتوان برخورد با آن را ندارد.