به گزارش پارس نیوز، 

امروز (جمعه) در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر باشگاه های ایران، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف استقلال تهران رفت و در ادامه ناکامی های خود با حساب یک بر صفر شکست خورد.
«محمدرضا اکبریان» قضاوت این دیدار که در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر برگزار شد را عهده دار بود.
استقلال برای رسیدن به نایب قهرمانی و سپاهان به منظور پایان دادن به ناکامی های متوالی خود، به کسب سه امتیاز در این دیدار امید زیادی داشتند.
در دقیقه 12 کار تیمی زیبای بازیکنان استقلال و پاس مناسب «وریا غفوری» توپ را به «مامه تیام» رساند و این مهاجم فرصت طلب، گل میهمان را به ثمر رساند.
شاگردان «وینفرد شفر» در دقایق نخست این دیدار برتری محسوسی بر کنترل توپ و میدان داشته و اجازه بازی سازی به سپاهانی ها را ندادند.
سپاهان که نشانی از فصول گذشته خود ندارد، در این دیدار برای رسیدن به دروازه استقلال به ضد حملات و ارسال های بلند روی آورده بود.
در نهایت نیمه نخست دیدار سپاهان و استقلال با برتری یک بر یک صفر میهمان به اتمام رسید.
در نیمه دوم شاگردان «منصور ابراهیم زاده» در تیم سپاهان برای فرار از یک ناکامی دیگر با روشی تهاجمی کار را دنبال کردند.
سازمان تیمی مناسب استقلال و ضعف مفرط سپاهان در ایجاد موقعیت گل سبب شد تا در نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداده و آبی های پایتخت با یک برد شیرین، فصل را تمام کنند.
این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال به اتمام رسید تا شاگردان شفر با 54 امتیاز و ایستاده در رتبه سوم جدول رده بندی به کار خود در فصل جاری لیگ برتر پایان دادند.
سپاهان که با پنج قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است، با 29 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه نازل چهاردهم، لیگ را به اتمام رساند.
*ترکیب سپاهان:
ابراهیم عالمه، ابوالحسن جعفری، علی کریمی، حسین پاپی، عارف غلامی، محمدعلی احمدی، حامد بحیرایی(رضا دهقانی)، سیاوش یزدانی، ساسان انصاری، مهدی شریفی(ادون حسنی) و مهردادمحمدی(رضا میرزایی)
*ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، وریا غفوری، امید نورافکن(علی قربانی)، مامه تیام(مجید حسینی)، سرور چپاروف، خسرو حیدری و فرشید اسماعیلی(میلاد زکی پور)
ورزشی**3783**1368