به گزارش پارس نیوز، 

 رقابت‌های هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای مختلف در شهرهای گوناگون کشور فردا به پایان می‌رسد و نمایندگان فوتبال مشهد نیز در این هفته از رقابت‌ها برابر رقبای خود صف آرایی می‌کنند.

لیگ برتر امسال از مدتی قبل شور و حرارت خود را از دست داده و این مهم به دلیل این است که تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص شده و تیم قهرمان نیز از مدت‌ها قبل تعیین شده است و در هفته پایانی رقابت‌ها صرفاً تیم‌هایی مانند سایپا، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان دارای انگیزه هستند تا با برتری مقابل رقبای خود بتوانند سهمیه آسیایی را برای فصل آینده کسب کنند.

در این میان اما مشکی پوشان که فصل آینده را باید در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بگذراند در دیداری کاملاً تشریفاتی و تدارکاتی باید در مشهد به مصاف تیم فوتبال پارس جنوبی جم برود؛ دیداری که نه برای پارس جنوبی واجد اهمیت است و نه مشکی‌پوشان انگیزه‌ای برای آن دارد؛ مشکی‌پوشان پس از قطعی شدن سقوط خود نتایجی درخور فوتبال مشهد نگرفته و بازی‌های خود را شکست پشت سر گذاشته است.

میدان دادن به بازیکنانی که شاید در طول فصل کمتر بازی به آنها رسیده شاید تنها انگیزه‌ای باشد که تارتار و داود مهابادی دنبال می‌کنند و باید دید که در دیدار فردای این دو تیم چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

پارس جنوبی جم که فصل نخست حضور خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند فصلی بسیار رویایی را به نسبت سابقه خود در لیگ برتر پشت سر گذاشت؛ آنها در مقطعی از فصل در میان سه تیم بالای جدول بودند و حتی برای سهمیه آسیایی می‌جنگیدند اما شکست برابر پرسپولیس در جم در نیم فصل نخست لیگ برتر سبب شد این تیم دچار افت شود و عملاً از کورس خارج شد.

پارس اگر همین رویه را در فصل آینده لیگ برتر نیز دنبال کند و چند بازیکن جدید باکیفیت به تیم خود اضافه کند می‌تواند فصل آینده نیز شگفتی ساز باشد و حتی برای کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی نبرد کند.

مشکی پوشان اما از ابتدای فصل تیم خوبی نبود و بازهم به روال فصول گذشته بارها مربی و سرمربی تغییر داد؛ میثاقیان و عنایتی و مرزبان و مهابادی مربیانی بودند که در این فصل از رقابت‌های روی نیمکت متزلزل مشکی پوشان نشستند و در نهایت مهابادی روی کار آمد که اصلا و ابدا موفق نبوده است و شاید همین سبب شود مدیران مشکی پوشان از اینک برای فصل آتی لیگ دسته اول روی مربی دیگری نظر داشته باشند.

دیدار فردای دو تیم مشکی پوشان و پارس جنوبی جم از ساعت 17 در مشهد برگزار می‌شود.