به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش روز سه شنبه این سازمان، سعید فتاحی افزود: با توجه به ‏اینکه هم زمانی مسابقات هفته پایانی تاثیری در سرنوشت قهرمانی و تیم های ‏سقوط کننده به لیگ یک ندارد، دیدار پرسپولیس و سپیدرود رشت که پس از آن مراسم اختتامیه و اهدای جام قهرمانی است و همچنین مصاف دو تیم صنعت نفت آبادن و استقلال خوزستان ساعت 19 و 15 دقیقه برگزار می شو، اما سایر رقابت ها ساعت 17 آغاز خواهد شد.
هفته سی ام رقابت های باشگاهی لیگ برتر در حالی روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود که تیم پرسپولیس پیش از این قهرمانی خود را مسجل کرده و تیم های نفت تهران و مشکی پوشان خراسان نیز به لیگ یک سقوط کرده اند. اما سه تیم ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران و سایپا رقابت بسیار نزدیکی را برای کسب عنوان نایب قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارند.
در جدول رده بندی این مسابقات تیم های پرسپولیس(61 امتیاز)، ذوب آهن(52 امتیاز)، استقلال تهران(51 امتیاز) و سایپا(51 امتیاز) در جایگاه های اول تا چهارم جدول رده بندی ایستاده اند.
روز جمعه در مهمترین دیدارها، استقلال در اصفهان میهمان سپاهان است، ذوب آهن در تهران مقابل نفت قرار می گیرد و پیکان و سایپا نیز شهرآورد خودروسازها را برگزار می کنند.
ورزشی**9029**1584