به گزارش پارس نیوز، 

قاسم حدادی‌فر در مورد برتری تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: بازی سخت و حساسی را بردیم. پرسپولیس هم با تیم اصلی در این مسابقه به میدان رفت و حتی گل اول را هم زد، ولی خوشبختانه ما به بازی برگشتیم. در این بازی محکوم به برد بودیم و خوشحالم که دوباره به رده دوم برگشتیم تا سرنوشت نایب قهرمانی دست خودمان باشد. امیدوارم در بازی آخر هم نتیجه لازم را بگیریم و نایب قهرمان شویم، این در حالی است که اگر در نیم‌فصل اول هم خوب نتیجه می‌گرفتیم، می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم.

وی همچنین راجع به بازی تیمش برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: برخورد دو تیم ایرانی در این مرحله برای فوتبال ایران خوب نبود، چون یک تیم باید حذف شود. هم ما و هم استقلال دنبال برد هستیم و اینکه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد قابل پیش‌بینی نیست. در بازی رفت ما میزبان هستیم و این مسابقه نقش مهمی در صعود ذوب‌آهن به مرحله یک هشتم نهایی دارد. امیدوارم در نهایت ما برنده شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به وضعیت نیمکت این تیم برای فصل آینده و اینکه آیا به نظر او امیر قلعه‌نویی در جمع ذوبی‌ها می‌ماند یا خیر، تصریح کرد: این بستگی به مذاکرات باشگاه و قلعه‌نویی دارد. ما امسال نتایج خوبی گرفتیم و باشگاه هم در صدد حفظ این مربی است. امیدوارم برای بازیکنان، سرمربی و همچنین باشگاه بهترین اتفاق رخ دهد.