به گزارش پارس ، قاسم دهنوی در گفتگو بامهر، در خصوص شایعه پیوستنش به تیم سپاهان گفت: من با هیچ تیمی صحبتی نکرده ام و نمی دانم چرا این حرف ها را مطرح کرده اند. من همیشه قراردادهایم را یک ساله بسته ام ولی مانده ام که این دفعه با تیمی که حتی صحبت هم نکرده ام چطوری قرارداد دو ساله بستم. واقعا آش نخورده و دهان سوخته شده است!

این بازیکن در خصوص برنامه هایش برای فصل آینده اظهار داشت: چند روز پیش گفتند که با تراکتورسازی مذاکره کنم ولی اول باید تسویه حساب کنیم و بعد برای فصل آینده گفتگو داشته باشیم. اگر آنها مرا خواستند که اولویتم همان تیم تراکتورسازی است در غیر این صورت به تیم های دیگر فکر خواهم کرد.

وی درباره گلایه مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی از خودش اظهار داشت: من ۱۲ روز صبر کردم ولی کسی تماسی نگرفت. گفتم تیم سرمربی ندارد و باز هم صبر می کنم ولی وقتی ابراهیم زاده را هم انتخاب کردند که باید بگویند تکلیف ما برای فصل آینده چیست.

دهنوی ادامه داد: اکثر بازیکنان فیکس تیم تراکتورسازی آزاد هستند و قراردادی ندارند. ما به تیم تعصب داشتیم و با همه وجود هم بازی کردیم. مردم وقتی ما را می بینند مدام می پرسند که در تراکتورسازی می مانم یا نه! نمی توانم کمر خم کنم و التماس کنم که با من قرارداد ببندند. باید ببینیم که تراکتورسازی واقعا می خواهد با من قرارداد ببندد یا نه.

این بازیکن با بیان این که از استقلال تماسی با وی برقرار نشده است، افزود: من یک مقطع با دستیار تونی مشکل داشتم ولی تراکتورسازی را دوست دارم و تا روز شنبه هم تکلیفم را مشخص می کنم. از استقلال و هیچ باشگاه دیگری هم با من گرفته نشده و تا آخر هفته می خواهم برای تراکتورسازی صبر کنم چرا که این تیم اولویت من برای فصل آینده است.