به گزارش پارس نیوز، 

برانکو ایوانکوویچ در مراسم رونمایی از اسپانسر شخصی خود گفت: به آقای جعفری تبریک می گویم که یکی از مطرح‌ترین برندها را به ایران آوردند. در آلمان که کار می کردم این برند کارش را بطور ویژه به ورزش فوتبال اختصاص داده است. بخصوص اینکه این محصول قرار است در ایران تولید شود و با همین کار محصولات با کیفیت در ایران توسعه پیدا می کند.

همچنین وحید جعفری به عنوان مدیر شرکت تولیدی که اسپانسرینگ دستکش دروازه بان های استقلال و پرسپولیس را عهده دار شده است گفت: توانستیم در ایران معنی اسپانسرینگ را بیاوریم. می خواهیم قراردادی شخصی با آقای ایوانکوویچ ببندیم. همچنین امیدواریم حسینی در جام جهانی بتواند با دستکش های شرکتمان بدرخشد. در سال حمایت از کالای داخلی تصمیم گرفتیم کارخانه ای در شیراز بزنیم تا تولید داخل را با فناوری روز دنیا رونق بدهیم.

برانکو بعد از اتمام این نشست خبری، در حال خروج از آکادمی بود که با سئوالات خبرنگاران روبرو شد. یکی از خبرنگاران از سرمربی پرسپولیس پرسید که چرا روز گذشته و بعد از بازی با ذوب آهن در نشست خبری حاضر نشدید؟ برانکو در پاسخ گفت: حاضر نشدم چون نمی خواستم در این سیرک شرکت کنم!

وی در واکنش به این سئوال که منظورش از این جمله چیست؟ خندید و جمع خبرنگاران را ترک کرد.