به گزارش پارس نیوز، 

رضا بمانی اظهار داشت: نخستین مرحله اردو تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور با حضور 20 بازیکن از روز دوشنبه 3 اردیبهشت تا پنج شنبه 6 اردیبهشت‌ماه در هتل آکادمی تهران با حضور 2 فوتسالیست قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان از علی اصغر حسن زاده و طاها نعمتیان از استان قم برای نخستین مرحله اردو تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور دعوت به عمل آورده است که حسن زاده در تیم گیتی پسند اصفهان و نعمتیان در تیم آتلیه طهران قم بازی می‌کنند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: همچنین فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان نیز اعلام شده که 2 بازیکن قمی در این فهرست قرار دارند و باید در اردوی این تیم در دماوند حاضر شوند.

بمانی بیان داشت: مهدی زاهدی بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال قم و طاها نعمتیان بازیکن تیم آتلیه طهران قم نفرات دعوت شده به تیم ملی هستند که نعمتیان به طور مشترک و توام هم به تیم ملی بزرگسالان و هم به تیم ملی دانشجویان فراخوانده شده است.

وی عنوان کرد: تیم ملی فوتسال دانشجویان خود را مهیای حضور در مسابقات دانشجویان جهان در قزاقستان می‌کند و تیم ملی فوتسال بزرگسالان نیز در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی فوتسال قرار دارد.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم در مورد وضعیت نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: تیم آتلیه طهران با مشکل مالی مواجه است و تا زمانی که دغدغه این تیم برای مشکلات مالی رفع نشود شرایط حضور این تیم در لیگ برتر نمی‌تواند فراهم شود.