به گزارش پارس نیوز، 

بعد از بازی استقلال تهران در دیدار خانگی برابر پیکان از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال حسینی که سابقه حذف کردن تمام اعضای تیم از صفحه اینستاگرامش را دارد متنی عجیب منتشر و خداحافظی کرد.

وی نوشت: «روح و روان من داغون شده توی این ١ سال همش با فشار و استرس درون دروازه می ایستم کاری با من کردن که هر بازی استرس گل خوردن دارم یه ١٪؜ ارامش ندارم... خیلی از رسانه ها بخاطر نزدیکی جام جهانی و اینکه من و از تیم ملی دور کنن دست به هر کاری میزنن...(نگذارید اسمتون رو فاش کنم) من یه جوونم که عاشق استقلالم مگه هیچوقت نباید گل بخورم؟؟؟؟؟؟؟مگه دروازبان های دیگه لیگ گل نمی خورن رکوردو کلین شیت برا خودتون تو این مدت عصبانی و افسرده شدم دیگه نمیتونم هم با هوادارای رقیب بجنگم هم بعضی از هوادارای خودی انقدرم سیاست ندارم که بخوام با ریا و دورویی کار خودمو پیش ببرم...اقای شفر دست شما رو می بوسم که از روز اول حامی من بودی خدافظ...»

حسینی دقایقی بعد تمام پست های خود در اینستاگرام با لباس استقلال را پاک کرد و تنها دو پست مربوط به ازدواج و پست خداحافظی را باقی گذاشت.
 
اقدام عجیب حسینی بعد از پیروزی استقلال؛ گلر جوان نامه خداحافظی نوشت

 

چندی پیش روزبه چشمی نیز به خاطر ناراحتی از تغییر مداوم پست بازی اش در استقلال، با انتشار متنی مربوط به خداحافظی خبرساز شد که در ادامه پشیمان شده و مدعی شد صفحه او هک شده است و باید دید حسینی هم پای هکر را به وسط می کشد یا خیر!

انتهای پیام/