به گزارش پارس نیوز، 

در این دوره از مسابقات تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت از ایران، پاکستان یک و دو، تیم‌ملی و صنایع میلان فنی از افغانستان، پلیس و البصره از عراق، قزاقستان، عمان و هند به مدت دو روز در سالن انقلاب شهر کرج برگزار می‌شود.

در این دوره تکواندوکاران در هشت وزن به رقابت می پردازند. فردا دوشنبه در روز نخست ۳۴ تکواندوکار در اوزان ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت. 

در وزن ۵۴- کیلوگرم ۸ تکواندوکار حضور دارند که امیرولی پور از شهرداری ورامینبه مصاف «محمد عوض» از پاکستان می رود و «ادیل وحیبی» از همان هم به دیدار آرش صالحی از مقاومت می رود. در آن سوی میدان نیز آرش تبریزی از دانشگاه آزاد با «مهدی حسین زاده» از افغانستان پیکار می کند و «محمد شهید» از افغانستان نیز به دیدار «محمد سلیمان» از پلیس عراق می رود. نفرات برتر این چهار مبارزه به نیمه نهایی صعود خواهند کرد. 

در وزن ۶۳- کیلوگرم ۹ تکواندوکار به روی «شی هاپ چانگ» می رود که فرزان عاشورزاده از شهردرای ورامین با نیما معظمی از مقاومت پیکار می کند. سروش احمدی تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد نیز در آن سوی جدول بعد از یک دور استراحت به مصاب برنده تکواندوکاران افغانستان و پاکستان می رود. 

در وزن ۷۴- کیلوگرم نیز ۱۰ تکواندوکار حضور دارند که مهدی جلالی از شهرداری ورامین دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده پاکستان و هند مبارزه می کند. رامین حسین قلی زاده از مقاومت نیز بعد از یک دور استراحت، با برنده علیرضا علیاری از دانشگاه آزاد و «جاوید نوروزی از افغانستان پیکار می کند. 

در وزن ۸۷- کیلوگرم ۷ تکواندوکار مبارزه خواهند کرد، احمد محمدی از مقاومت دور نخست استراحت دارد، برنده مبارزه محمدرضا خانی از دانشگاه آزاد و «محمدکریم حسین» از پلیس عراق رقیب بعدی محمدی خواهد بود. مهدی خدابخشی هم شهرداری ورامین در اولین دیدار به مصاف «فهیم رحمان» از پاکستان می رود و سپس با برنده افغانستان و عراق می رود. 

رقابتهای اوزان فرد روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.