به گزارش پارس نیوز، 

تاتنهام امشب در دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس با نتیجه 2-1 مغلوب منچستریونایتد شد و امیدهای شان برای کسب اولین جام از سال 2008 از بین رفت.

در این دیدار ابتدا تاتنهام با گل دله آلی پیش افتاد اما در ادامه منچستریونایتد دو بار توسط الکسیس سانچس و آندر هررا به گل رسید و توانست راهی دیدار نهایی شود.

پوچتینو که 4 سال قبل هدایت تاتنهام را برعهده گرفت، معتقد است که این تیم برای تبدیل شدن به یک مدعی جدی قهرمانی در جام های مختلف، به 4 سال دیگر زمان نیاز دارد.

او به خبرنگاران گفت:" نه، برای این دیدار افسوس نمی خوردم. فکر می کنم ما مبارزه کردیم. ما در نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بودیم و نتیجه 1-1 ناعادلانه بود.

پوچتینو: تاتنهام برای قهرمانی به 4 سال دیگر نیاز دارد

در نیمه دوم، آنها گل زدند و بازی مبارزه جویانه تر شد. البته متعادل بود. وقتی مقابل تیمی مانند منچستریونایتد قرار می گیرید، همیشه شانس پیروزی 50-50 است و امروز پیروزی برای آنها بود.

ما همیشه تلاش می کنیم تا چیزهایی یاد بگیریم اما در این مقطع دشوار است. مسئله یادگیری مطرخ نیست، مسئله ظرفیت شکست دادن حریف مطرح است. در غیر این صورت، ما باید به دانشگاه برویم و درس بخوانیم و درس بخوانیم...

برای ایجاد ذهنیت پیروزی، ما به چهار سال دیگر نیاز دایم. فکر می کنم تاتنهام با زمان بیشتر، با یا بدون من، به این هدف می رسد. فکر می کنم برای باشگاه مهم است که این فلسفه را حفظ کند."