به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تارتار روز شنبه درنشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران افزود: اکنون سایر تیم ها انتظار دارند باتوجه به اینکه برد و باخت بازی فردا برای پارس جم اهمیتی ندارد برابر نفت بازی اصلی خود را ارائه دهیم.
وی بیان کرد: در دو بازی پیش رو یک بحث پنجمی جدول وجود دارد که ما به فکر رکوردزنی در لیگ برتر هستیم تا در نخستین فصل حضور خود به رتبه پنجم جدول دست یابیم.
تارتار یادآور شد: یک بحث دیگر نیز حقی است که تیم‌های دیگر بر گردن ما دارند اکنون رقبای تیم نفت انتظار دارند ما بازی جوانمردانه‌ای مقابل این تیم انجام دهیم که باید به این مهم جامه عمل بپوشانیم.
وی افزود: ممکن است در این بازی به یک یا دو جوان نیز در ترکیب اصلی فرصت بازی دهیم بویژه در پست دروازه‌بان که در بازی فردا از دروازه‌بان جوان‌ تیم استفاده می‌کنیم.
تارتار عنوان کرد: تیم نفت در بازی فردا بطور قطع انتحاری بازی می کند چون نتیجه مساوی نیز به درد این تیم نمی‌خورد و این کار را برای پاس جنوبی دشوار می کند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد مصدومان و محرومان تیمش در بازی با نفت یادآور شد: محرومی در این دیدار نداریم اما محسن فروزان تنها مصدوم تیم پارس جنوبی جم است.
وی یادآورشد: دوست هم نداریم تیم نفت به لیگ دسته اول سقوط کند اما این قانون فوتبال است از این رو باید برابر آنها با تمام قوا ظاهر شویم.
سرمربی تیم فوتبال تهران عنوان کرد: کسانی هم که ما را در این مدت می‌شناسند می‌دانند که نان حلال به خانه برده‌ایم و در بازی ها به دنبال تبانی نبودیم.
تارتار در ارتباط با ماندنش در تیم پارس جنوبی نیز اظهار کرد: در صورت ماندنم در این تیم 80 درصد بازیکنان تیم ماندگار می شوند که این امر منوط به حل مشکلات باشگاه است.
وی تاکید کرد: از مسئولان می‌خواهم به داد پارس جنوبی جم برسند تا این تیم به سرنوشت تیم‌های با قدمت سقوط کرده از لیگ برتر دچار نشود.
تارتار ادامه داد: تمام دل خوشی مردم جم این تیم فوتبال است از این رو باید زمینه حل مشکلات مالی آنها بطور اصولی حل شود.
7212/ 6045