به گزارش پارس نیوز، 

مسعود حق‌جو: درخصوص آخرین شرایط اکسین البرز اظهار داشت: شکر خدا همه چیز خوب است نزدیک به 70 درصد از باشگاه پول گرفتیم و قرار است در آینده 30 درصد باقیمانده را هم تسویه کنند. ما در این فصل شرایط متفاوتی داشتیم، واقعا آقای لطیفی دست تنها بود خودش هم به عنوان سرمربی فعالیت می‌کرد هم به عنوان سرپرست به کارهای باشگاه رسیدگی می‌کرد. هیچ فردی به لطیفی کمک نکرد. سرمربی تیم ما در استان البرز تنها بود، مخصوصا استان البرز هیچ کمکی به این باشگاه نکردند همه چیز پول نیست بعضی وقت‌ها آدم احتیاج دارد برای اینکه کاری انجام شود با همکاری چندین نفر باشد ولی متاسفانه تیم ما و آقای لطیفی دست تنها بودند.

وی درباره این شائبه که شاید اکسینی ها بازی با خونه به خونه را جدی نگیرند، گفت: اگر فوتبالی‌ها درخصوص این موضوع صحبت کنند تعجب می‌کنم، به نظرم بیشتر افرادی این حواشی را درست می‌کنند که فوتبالی نیستند، من به عنوان بازیکن وظیفه‌ای دارم و باید وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام دهم، من شاید سال آینده به تیم دیگری بروم، مطمئن باشید این بازی‌ها صددرصد دیده می‌شود و اگر من کم‌کاری کنم مطمئنا شاید به سختی به تیم دیگری منتقل شوم. این بازی‌ها از همه لحاظ مهم است و همه این بازی‌ها را با دقت می‌بینند ما به عنوان یک بازیکن با صددرصد توانمان در بازی ظاهر خواهیم شد. مطمئن باشید سفت و سخت خواهیم گرفت، بازیکنان کسین البرز انگیزه بالایی دارند تا خودشان را نشان دهند، برای من به شخصه هیچ فرقی نمی‌کند چه تیمی به لیگ برتر صعود کند. ما صددرصد برای پیروزی مقابل خونه به خونه به میدان خواهیم رفت.

حق جو درباره اینکه آیا واقعا بازیکنی یا مربی پولی می‌گیرد تا کم‌کاری کند یا خیر، گفت: من قبلا هم در لیگ دسته اول بازی کردم، پنج سال هم سابقه لیگ برتر را در کارنامه خود دارم. در این چند ساله دست روی قرآن می‌گذارم و قسم می‌خورم هیچ پیشنهادی به من نشده است اما دروغ ندارم بگویم شنیده‌ام که بازیکنی یا فردی پولی دریافت کرده تا کاری انجام بدهد. اما مطمئن باشید نه من بلکه تیم ما این کار را انجام نمی‌دهد. مجموعه اکسین فردی را به عنوان مدیر بالا سر خود دارد که واقعا آدم بزرگی است، آقای طاهری‌‌پور مجموعه‌ای را تشکیل داده است که واقعا می‌شود به این فرد احترام گذاشت.

وی در ادامه تاکید کرد: من در این چند ماهه مشکل مالی با باشگاه داشتم اما آقای لطیفی به من زنگ زد و گفت در بازی با خونه به خونه باید بازی کنی، چرا که این بازی برای ما بسیار مهم است. حیثیت فوتبالی ما به این بازی گره خورده است، باید با تمام توان مقابل خونه‌ به خونه بازی کنیم این نشان می‌دهد که سرمربی تیم هم می‌داند که این بازی با بازی‌های دیگر فرق می‌کند ما نمی‌خواهیم پشت سرمان حرفی بزنند، کار خودمان را انجام می دهیم و برایم مهم نیست که چه تیمی صعود می‌کند. چون دوست دارم بازی خوبی انجام دهم تا بتوانم حتی در سال آینده در لیگ برتر حضور پیدا کنم.

بازیکن اکسین البرز درباره اینکه چه تیمی به لیگ برتر صعود می‌کند گفت: امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد به تیم برتر صعود کند، واقعا صعود دو تیم از لیگ یک به لیگ برتر کم است چرا که در لیگ دسته اول تیم‌های باکیفیتی بازی می‌کنند که بازیکنان خوبی را در اختیار دارند، مطمئن باشید که اگر تیم ما از داوری ضربه نمی‌خورد و یا حتی می‌توانستیم دو سه بازیکن با کیفیت‌تر جمع کنیم قطعا به لیگ برتر صعود می‌کردیم، اما واقعا تیم‌های خوبی در لیگ یک بازی می‌کنند مانند نساجی مازندران، خونه‌به خونه، نفت و حتی بادران که هم فوتبال با کیفیتی انجام می‌دهند هم از لحاظ مالی باشگاه‌های خوبی هستند و از همه مهمتر هواداران پرشوری دارند که می‌توانند در لیگ برتر حضور پیدا کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید ما تلاش خودمان را می‌کنیم، ولی فوتبال است هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، همه چیز در زمین مشخص می‌شود، اعضای تیم اکسین هم قسم شدند که با تمام توان مقابل خونه به خونه بازی کنند.