به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از ورزش‌سه، ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا برای ما بازی خیلی مهمی است که اهمیت بازی را از زوایای مختلف می‌توان بررسی کرد. امیدوارم به امید خدا یک برد خوب به دست بیاوریم و این فصل را که با مشکلات زیادی همراه بودیم، پشت سر بگذاریم.

وی افزود: هم می‌خواهم از آجورلو که باعث شد من به تبریز بیایم تشکر کنم و هم فردا با یک نتیجه خوب به مدیرعامل جدید خوش‌آمد بگوییم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازی فردا یک بازی سخت و جنگنده بین 2 تیم خواهد بود و تیمی که بیشتر از دیگری به پیروزی نیاز دارد ما هستیم. اهمیت دیگر بازی فردا این است که می‌تواند برای تراکتورسازی یک شروع دوباره باشد و مشکلات قدیمی را فراموش کنیم و صفحه جدیدی در تاریخ باشگاه تراکتورسازی آغاز کنیم.

ساغلام تصریح کرد: آرزوی قلبی ما این بود که این شروع را با هوادارانمان داشته باشیم و نمی‌دانم دلیل این محرومیت چیست و هرچه باشد به دوران قبل از حضور من مربوط است. فردا مجبوریم تمامی مشکلات را کنار بگذاریم و با همه وجود کار کنیم.


وی در خصوص مصدومان تیم گفت: احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر شرایط خوبی دارند ولی وضعیت اسماعیلی فر بهتر از پهلوان است و این احتمال وجود دارد فردا بتوانیم از اسماعیلی فر استفاده کنیم.
سرمربی تراکتورسازی درباره آینده اش در این باشگاه تأکید کرد: فعلاً تنها چیزی که ذهن من را درگیر کرده این است که فردا به نتیجه خوبی برسیم تا این تیم سال آینده بتواند در لیگ برتر بازی کند.