به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از ایرنا، با نزدیک شدن به آخرین روزهای فصل جاری فوتبال در قاره سبز، اخبار و شایعات نقل و انتقالات بازیکنان نیز هر روز جذاب تر می شود.

*بازگشت ستاره ها به یوونتوس

«جوزپه ماروتا» مدیر باشگاه یوونتوس از احتمال بازگشت «آلوارو موراتا» و «پل پوگبا» به بانوی پیر تورین خبر داد و گفت: به بازگشت بازیکنان پس از جدایی اعتقاد ندارم، اما برخی ها از این قاعده، مستثنی هستند.

*آقای خاص فروشنده نیست

«خوزه مورینیو» سرمربی تیم منچستریونایتد انگلیس برای فروش پوگبا، مبلغی بین 140 تا 160 میلیون یورو پیشنهاد داده است.این مبلغ ظاهرا برای باشگاه ها بسیار زیاد است و تاکنون مشتری برای ستاره فرانسوی یونایتد پیدا نشده است.

*«ریاض محرز» در «امارات»

«پپ گواردیولا» سرمربی تیم منچستر سیتی برای خرید «ریاض محرز» ستاره الجزایری تیم لسترسیتی 75 میلیون یورو در نظر گرفته تا این مهاجم خوش تکنیک را به ورزشگاه امارات بیارود.

*حضور در روسیه به هر قیمتی

«جو هارت» دروازه بان تیم ملی انگلیس که از بازگشت به منچسترسیتی ناامید شده است با قبول کاهش دستمزد در وستهام ماندگار شد. هارت پیش از این در مصاحبه ای عنوان کرده بود که گرچه تغییر مداوم باشگاه برای او کار سختی است، اما برای رفتن به جام جهانی روسیه باید سختی ها را تحمل کند.

*قیمت «کواچیچ»؛ همان همیشگی

باشگاه اینترمیلان مذاکرات خود را با رئال مادرید برای بازگرداندن «متیو کواچیچ» آغاز کرده است که مبلغ پیشنهادی برای این انتقال تقریبا 30 میلیون یورو تخمین زده شده است. کواچیچ در سال 2015 با مبلغ 35 میلیون یورو به رئال پیوست.

*کفگیر کریستال پالاس به ته دیگ خورد

به نظر می رسد کریستال پالاس قصد دارد تا به حضور «کریستین بنتکه» مهاجم گران قیمت بلژیکی خود پایان دهد. بنتکه در بین بازیکنان این تیم بالاترین دستمزد را دریافت می کند.

*فرار پاری سن ژرمن

مقامات یوفا حساب های مالی و هزینه باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه را برای اطمینان از مطابقت آن با «قوانین مالی بازی جوانمردانه» بررسی می کنند. تیم فرانسوی قصد دارد از آخرین فرصت های خود برای فروش «گونسالو گوئدس» به مبلغ 40 میلیون یورو استفاده کند. در این راستا، تیم والنسیا که گوئدس در حال حاضر به صورت قرضی در آن توپ می زند، برای خرید وی ابراز علاقه کرده است.

*مار در آستین «ونگر»

«پاتریک ویرا» بازیکن پیشین آرسنال و دست پرورده «آرسن ونگر»، جدی ترین گزینه هدایت توپچی های لندن و جانشینی ونگر است.

*استارت نویر برای جام جهانی

«مانوئل نویر» دروازه بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ با سپری کردن دوران مصدومیت به تمرینات بایرن بازگشت.هدف اصل او، تکرار قهرمانی جهان با تیم ملی آلمان است.

*کارد و پنیر، بیل و هازارد

«ادن هازارد» ستاره بلژیکی باشگاه چلسی پیوستن خود به رئال مادرید را به رفتن «گرت بیل» مشروط کرده است.

انتهای پیام/