به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی ما با امید های فروان راهی این دوره و با بهترین شرایط به عنوان تیم دوم راهی روسیه شده است. تیم های رقیب ایران هم در بهترین شرایط خود به سر میبرند که با مثال ساده می توان شکست آرژانتین برابر اسپانیا با 6 گل را نام برد. پرتغال هم با داشتن کریستیانو رونالدو و قهرمانی یورو به این جام جهانی پا گذاشته است. مراکش هم ازدید کارشناسان در کنار ایران جزو شگفتی ساز های این دوره محسوب می شود.

تیم ملی ایران
 

با ای حال همواره آمار و ارقام در جام جهانی جذاب بوده است ویکی از جالب ترین آمار ارزش تیم های ملی است که در این دوره برزیل با 673 میلیون یورو با اختلاف فاحش نسبت به آلمان و فرانسه در رتبه اول مقتدرانه ایستاده و در انتهای لیست پاناما با 5.650 میلیون یورو قرار گرفته است.

در گروه B اسپانیا با اختلاف با ارزش 603.500 میلیون یورو در رده اول و بعد از آن پرتغال با 279.750 میلیون یورو، مراکش با 98.400 میلیون یورو و در آخر ایران با 42.800 میلیون یورو در این گروه قرار دارند. در اسپانیا  ایسکو، در پرتغال رونالدو، در مراکش امین هاریت و از ایران سردار آزمون با ارزش ترین بازیکن تیم هستند.

در تصویر زیر ارزش تمامی تیم ها را می توانید مشاهده کنید.

 

ارزش تیم های حاضر در جام جهانی
ارزش تیم های حاضر در جام جهانی

در بین اسپانسر های مختلف در داشتن تیم در جام جهانی رقابت بسیار وجود دارد که در این بین فقط 9 برند در این دوره حضور دارند که آدیداس با داشتن 12 تیم بیشترین تیم را پشتیبانی می کندو چهار برند هم فقط یک تیم دارند. که می توانید به صورت دقیق تر لیست را در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

برندهای حاضر در جام جهانی