به گزارش پارس به نقل از سایت باشگاه راه آهن (سورینت) ، با توجه به اینکه هیات مدیره باشگاه دو شرط برای فسخ قرارداد علی دایی تعیین کرده بود، صادق رئیسی کیا مدیرعامل باشگاه، نامه ای را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد و خواستار انجام تعهدات مربوط به این باشگاه شد.

بنابر تصمیم هیات مدیره باشگاه و پیرو مذاکرات شفاهی رئیس هیات مدیره با مدیران باشگاه پرسپولیس، فسخ قرارداد علی دایی منوط به درج نام سورینت در پشت پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر شده بود که انجام مراحل اداری و قانونی این تعهدات در نامه مذکور درخواست شده است. متن نامه باشگاه راه آهن به شرح ذیر است:

جناب آقای رویانیان

مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

باسلام و احترام

به پیوست تصویر ابلاغیه ریاست محترم هیات مدیره باشگاه سورینت که به دنبال درخواست آقای علی دایی برای فسخ قرارداد منعقده با این باشگاه و پیوستن وی به آن باشگاه صادر شده به شرح زیر اعلام می گردد.

نظر به اینکه برابر مصوبه هیات مدیره باشگاه سورینت (راه آهن) انعقاد قرارداد موضوع بند ۲ ابلاغیه یاد شده مورد تاکید می باشد، خواهشمند است نسبت به تنظیم و ارسال پیش نویس قرارداد مربوطه اقدام گردد.

بدیهی است پس از انعقاد قرارداد موصوف با شرایط و اوصاف مورد نظر باشگاه سورینت، اقدامات بعدی جهت قبول فسخ قرارداد آقای علی دایی صورت خواهد پذیرفت.

طبق اعلام زنجانی، مالک باشگاه راه آهن یکی دیگر از شروط باشگاه راه آهن برای جدایی علی دایی پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان به این باشگاه است که پرسپولیسی ها باید این مبلغ را پرداخت کنند.