به گزارش پارس نیوز، 

 با حکم مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش، حسین فرزامی اولین رییس فدراسیون که در سال 1372 نقش موثری در تاسیس فدراسیون اسکواش در کشورمان داشت، به عنوان مشاور عالی وی منصوب شد.

فرزامی کاپیتان تیم باشگاه تاج و عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گذشته بوده و به عنوان نیروی کارشناس فنی سازمان تربیت بدنی وقت در دفتر امور مشترک فدراسیون ها مشغول خدمت به ورزش بوده است.

سلیمانی در دیدار امروز با فرزامی، اظهار داشت: در حال حاضر اسکواش به درجه ای از رشد رسیده که بایستی همه ظرفیت های این رشته برای کمک به فدراسیون اعلام آمادگی نمایند تا تحولات آینده در حوزه قهرمانی حفظ و تداوم یابد.

وی افزود: ما ملتی قدرشناس بوده و قدر خدمات و تلاش های افرادی چون استاد فرزامی را می دانیم و از اینکه در کنار تیم فعلی فدراسیون از سرمایه فکری و تجارب ارزشمند ایشان استفاده می کنیم، باعث افتخار مجموعه اسکواش است.

فرزامی با تشکر از رییس فدراسیون و با بیان اینکه سلیمانی آدمی خوش برخورد و مقبول جامعه ورزش کشور است موفقیت های اخیر تیم های ملی ایران را تبریک گفت و اعلام کرد، از ظرفیت های خود در خصوص شرکت توسعه و ارتباط با حوزه های اقتصادی ورزش و پوش کردن حامیان به سمت و سوی اسکواش دریغ نخواهد کرد.