به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا براری در خصوص کم شدن سهمیه ایران در مسابقات وزنه‌برداری المپیک 2020 اظهار داشت: به نظر من این تصمیم باعث می‌شود تعداد مدال‌های ایران در المپیک کمتر شود. به نظر من این تصمیم به این خاطر گرفته شد که می‌خواستند جلوی مدال‌آوری وزنه‌برداران ایران را بگیرند.

وی افزود: برای حل این مسئله باید مسئولان ورزشی و غیرورزشی دست به کار شوند و حتی رضازاده که در آسیا دارای سمت است باید تلاش خود را انجام دهد تا حداقل سهمیه وزنه‌برداری ایران را به 4 نفر افزایش بدهند.

ملی‌پوش دسته 105 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران با اشاره به این که برای حضور در المپیک توکیو مدعیان زیادی در وزنه‌برداری ایران حضور دارند، تصریح کرد: به جز من وزنه‌بردارانی مثل بهداد سلیمی، کیانوش رستمی، سعید علی حسینی، سهراب مرادی و علی هاشمی شانس رفتن به المپیک را دارند و همه ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مسافر توکیو شویم.

براری ادامه داد: بعد از بازی‌های آسیایی باید در 6 تورنمنت شرکت کنیم تا بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم و سهمیه هم برای شخص خواهد بود و نمی‌شود وزنه‌برداری دیگری را جایگزین وزنه‌برداری کرد که سهمیه را کسب کرده است. البته حتی اگر 6 سهمیه را کسب کنیم تنها دو نفر از ما می توانند به المپیک بروند. با این وجود من خودم را بدون شانس نمی‌دانم و از همین الان به دنبال کسب سهمیه المپیک هستم.

وی در پایان درباره تفاوت مربیگری برخواه با بیرانوند در تیم ملی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمریناتم زیر نظر برخواه دنبال می‌کنم و من که از او خیلی راضی هستم و به نظر من نسبت به بیرانوند مربی خیلی بهتری است.