به گزارش پارس نیوز، 

نرجس امام‌قلی‌نژاد درباره شرایطش برای حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: با توجه به اینکه لباسم را تغییر داده بودم، ریتم تمریناتم بهم ریخته بود. دوباره همان لباس قدیمی را پوشیدم و امیدوارم از فرصتی که مانده استفاده کرده و ایراداتم را برطرف کنم تا بتوانم در مسابقات پیش رو نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که از رکوردهایی که در تمرینات داشته راضی بوده یا خیر، عنوان کرد: از رکوردهایم راضی بودم. حد رکوردی را که می‌خواستم زدم. فکر می‌کنم در مسابقات جهانی کره جنوبی تعدادی رقیب جدید اضافه شده‌اند که سطح رکوردی بالایی دارند. شنیده‌ام هند نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده است.

ملی‌پوش تفنگ ایران افزود: همه کشورها در حال تلاش هستند و با آمادگی کامل در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند که در واقع پیش‌ درآمدی برای مسابقات قهرمانی جهان است. در مسابقات قهرمانی جهان نخستین سهمیه المپیک توزیع می‌شود.

امام‌قلی‌نژاد در پاسخ به این سوال که مسابقات کاپ جهانی می‌تواند ترکیب ایران را برای بازی‌های آسیایی نیز مشخص کند، عنوان کرد: مسابقات جهانی کره جنوبی هم آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی است و هم مسابقات قهرمانی جهان. این دو رقابت فاصله کمی دارند. امیدوارم بهترین‌ها انتخاب شوند تا هم در جاکارتا بهترین نتیجه را بگیریم و هم سهمیه المپیک را کسب کنیم.

ملی‌پوش المپیکی ایران در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی می‌توان از مسابقات جهانی کره جنوبی انتظار مدال داشت، یادآور شد: نمی‌توان گفت و قابل پیش‌بینی نیست. خودم هم تلاشم را می‌کنم تا بتوانم مدال کسب کنم. قانون فدراسیون جهانی هم تغییر کرده و تعداد تیرهای شلیکی زیاد شده است. ما در این چند وقت مسابقاتی را با این قانون جدید داشته‌ایم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

امام‌قلی‌نژاد درباره حضور مربی صربستانی، گفت: با توجه به تجربیاتی که این مربی دارد قطعا می‌تواند به ما کمک کند. او مدال طلای المپیک دارد و الان فکر می‌کنم شرایط ایده‌آلی برای ورزشکاران ایجاد شده است.