به گزارش پارس نیوز، 

رقابت فینال دومین مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‌های اروپا و آسیا 2018 یزد امشب بین تیم‌های لوکوموتیو مسکو و مقاومت گلساپوش یزد برگزار شد.

در این دیدار لوکوموتیو مسکو که به عنوان منتخب جهان شناخته می‌شود از ابتدای بازی بسیار قوی برابر نماینده ایران در مسابقات حاضر شد و حملات بسیار کوبنده‌ای هم بر روی دروازه مقاومت گلساپوش انجام می‌داد.

مقاومت گلساپوش یزد هم که هم در دوره این مسابقات عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده بود و هم از حضور بهترین بازیکنان ایران بهره مند است علاوه بر دفع حملات لوکوموتیو، حملات زیادی هم انجام می‌داد اما در وقت‌های اول و دوم این دیدار لوکوموتیو یک سر و گردن بالاتر از مقاومت گلساپوش بود.

همین موضوع سبب شد که لوکوموتیو در این دو وقت بتواند به وسیله "لوکائو" و "کاترینو" دو مرتبه دروازه تیم مقاومت گلساپوش را باز کند ولی این نماینده ایران و یزد تنها یکی ازگل‌ها را در دو وقت ابتدایی بازی توسط "حمیدرضا دهقانی" جبران کرد.

وقت سوم بازی هم با حملات متعدد لوکوموتیو آغاز شد و موقعیت‌های خطرناکی بر روی دروازه مقاومت گلساپوش ایجاد شد و در مقابل در ابتدای این وقت هم بازیکنان مقاومت با خطاهای متعدد بر روی بازیکنان روس، به این تیم پنالتی‌هایی هدیه کردند که این پنالتی‌ها هم با حرکات زیبای دروازه‌بان یزد خنثی شد.

با گذشت نیمی از وقت سوم حملات گلساپوش یزد هم بر روی دروازه لوکوموتیو لحظه به لحظه بیشتر می‌شد اما توپ‌های بازیکنان این تیم یا توسط پیمان حسینی دروازه‌بان ایرانی لوکوموتیو دفع می‌شد و یا به خارج از محوطه دروازه می‌رفت و هیچ نتیجه‌ای برای این تیم به دنبال نداشت.

بسیاری از موقعیت‌هایی که بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد هم داشتند توسط بازیکنان لوکوموتیو دفع می‌شد و حرکاتی مشکوک به خطای پنالتی روی بازیکنان ایران انجام می‌شد ولی داور این حرکات را خطا اعلام نکرد.

وضعیت بازی در 90 ثانیه آخر و پس از خطایی که بازیکنان گلساپوش بر روی دروازه پیمان حسینی دروازه بان ایرانی لوکوموتیو انجام دادند سخت شد و گلساپوش سه نفره به ادامه بازی پرداخت.

در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود لوکوموتیو مسکو به پایان رسید و گلساپوش با وجود تمام دوندگی که انجام داد نتوانست عنوان قهرمانی را برای خود حفظ کند و لوکوموتیو قهرمان جام باشگاه‌های اروپا آسیای 2018 شد.