به گزارش پارس نیوز، 

هفته سی و دوم رقابت های مسابقات لیگ یک امروز با برگزاری 9 دیدار به طور همزمان در شهرهای مختلف پیگیری شد و در یکی از مسابقات سرنوشت ساز این هفته، تیم خونه به خونه در ورزشگاه خانگی موفق به شکست سه بر صفر شاگردان علیرضا مرزبان شد تا علاوه بر گرفتن انتقام از سرمربی سابق خود، در روزی که سایر تیم های بالانشین امتیاز از دست دادند، رتبه دوم جدول را از فجرسپاسی شیراز باز پس بگیرد.


در این دیدار ابتدا شاگردان دراگان اسکوچیچ با ضربه سر وفا هخامنش در دقیقه 23 از حریف خود پیش افتادند و با همین نتجه به رختکن رفتند. با شروع نیمه دوم رضا معقولی در دقیقه 50 اختلاف را دو برابر کرد و در ادامه روح الله باقری در دقیقه 83 روی یک فرار طولی از تله آفساید شاگردان مرزبان کار را تمام کرد تا تیمش در رده دوم جدول قرار بگیرد.


خونه به خونه در دو هفته باقی مانده دو بازی سرنوشت سار مقابل اکسین و برق شیراز انجام خواهد داد و در صورت پیروزی در این دو بازی به لیگ برتر صعود می کند.


آنها امروز از شکست فجر و توقف نساجی در مسجد سلیمان استفاده کردند و امیدوارند تا پایان رقابت ها مثل امروز همه چیز به کامشان باشد، اگرچه همانطور که در هفته گذشته اتفاق افتاد شانس صعود به سادگی ممکن است از دست برود.