به گزارش پارس نیوز، 

اصغر زرگر در قم اظهار داشت: مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور در دو گروه پیگیری شد که تیم قم گروه دوم مسابقات با تیم استقلال اهواز، مس رفسنجان میزبان و پدیده اصفهان هم‌گروه بود.

وی با اشاره به اینکه جوانان صبا به‌عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله نهایی صعود کردند، افزود: نمایندگان فوتبال قم با غلبه بر تیم‌های پدیده اصفهان و استقلال اهواز و قبول یک شکست برابر مس رفسنجان میزبان رقابت‌ها با شش امتیاز راهی مرحله نهایی شدند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال تیم‌های صبای قم، ملوان انزلی، پارس جنوبی جم و استقلال اهواز برای صعود به لیگ برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند که در پایان از جمع چهار تیم، دو تیم راهی لیگ برتر می‌شود.

زرگر بیان کرد: با توجه به حساس بودن شرایط و مرحله مسابقات درخواست میزبانی کردیم که خوشبختانه از سوی فدراسیون مورد قبول واقع شد و مجموعه صبا نیز امیدوار است که بتواند از شرایط میزبانی به‌خوبی استفاده کند و راهی لیگ برتر شود.

وی تصریح کرد: مسابقات مرحله نهایی از دو هفته دیگر استارت می‌خورد و در پایان هفته جاری نیز نماینده‌ای از سوی فدراسیون به‌منظور بازدید امکانات به قم سفر کرده تا میزبانی قم را تأیید نهایی کند.

سرپرست تیم فوتبال صبا در مورد وضعیت روحی و فنی تیم جوانان صبا، عنوان کرد: قطعاً با پیروزی‌هایی که در رفسنجان کسب کردیم بازیکنان روحیه بسیار بالایی را دارند و تمام مجموعه کادر فنی و هیئت فوتبال استان قم در تلاش هستند تا بتوانند تیم جوانان به لیگ برتر صعود کند.