به گزارش پارس نیوز، 

بهتاش فریبا در خصوص پیروزی استقلال مقابل الهلال عربستان و صعود این تیم به مرحله بعد اظهار داشت: بازی سختی برای استقلال را شاهد بودیم و کم‌کم شرایط نزدیک بود خطرناک شود. استقلال دو هافبک اصلی خود را نداشت و وقتی‌که فرشید باقری مصدوم شد به یاد آن مسابقه تلخ با العین افتادم که اگر یادتان باشد، باقری در ابتدای بازی مصدوم شد و آن اتفاقات افتاد.

وی افزود: البته الهلال تیمی نبود که بخواهد مثل العین دردسرساز شود اما در نیمه اول در خط هافبک دچار مشکلاتی بودیم و خیلی توپ‌ها به صورت بلند زده می‌شد و به‌خوبی هافبک‌ها از طرف مدافعین صاحب توپ نمی‌شدند. از سوی دیگر تیام بعد از دوری از میادین در نیمه اول چندان خوب ظاهر نشد، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد.

مربی سابق استقلال تأکید کرد: استقلال زمان خوبی به گل رسید و از اشتباه مدافع حریف استفاده کرد، ولی تعجب کردم که چرا جباروف زیاد خودش را درگیر نمی‌کرد. از سوی دیگر در بازی‌های قبل ابراهیمی و چشمی دعواهای وسط زمین را انجام می‌دادند و جباروف بازی‌سازی می‌کرد، اما در بازی دیروز آن دو هافبک نبودند و جباروف کم‌تر درگیر می‌شد. در مجموع خوشحال هستم که استقلال بازی را برد و به صدر جدول رسید، اگرچه در مصاحبه‌های قبلی هم اشاره کردم که گروه‌های سخت یک امتیازی دارد و آن این است که رقبا به یکدیگر امتیاز می‌دهند.

فریبا در پاسخ به این سؤال که ترجیح می‌دهد استقلال با ذوب‌آهن بازی کند یا لوکوموتیو، گفت: ترجیح من و همه ایرانی‌ها این است که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانند. باید منتظر نتیجه بازی امشب بود و من امیدوار هستم استقلال با ذوب‌آهن بازی کند.

وی در خصوص اینکه آیا ووریا غفوری همان بازیکن زمان علیرضا منصوریان است یا خیر، گفت: نه‌تنها غفوری بلکه خیلی از بازیکنان تغییر کردند و این موضوع دلیل دارد. وقتی بازوها تکمیل باشند، همه چیز از لحاظ روحی و روانی آماده باشد، بازیکن از حد خودش بالاتر می‌رود. دیدید که وقتی چشمی و ابراهیمی نبودند، روی جباروف تأثیر داشت. زمان منصوریان، ابراهیمی، کریمی، چشمی و اسماعیلی حضور نداشتند و در بازی اول هم قائدی، نورافکن و حسینی در ترکیب نبودند، طبیعی بود که وقتی بازوهای یک تیم غایب بودند، مشکلات هم به وجود می‌آمد. غفوری هم این روزها گل‌های حساس و سرنوشت‌سازی زده و شرایط خوبی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم استقلال می‌تواند در آسیا قهرمان شود، اضافه کرد: به نظر من اگر استقلال کل نفراتش را در اختیار داشته باشد، می‌تواند در غرب آسیا تیم اول باشد، ولی آنجایی که به تیم‌های ژاپنی و کره‌ای برخورد کنیم، کار سخت است. قهرمانی در آسیا به این راحتی‌ها که می‌گویند نیست، به خصوص وقتی تیم‌های شرق آسیا وارد مراحل حساس شود.

فریبا در پایان در خصوص اینکه ظاهراً به مراسم تقدیر از عوامل سریال پایتخت دعوت شده است، اظهار داشت: همین‌طور است و من به این مراسم دعوت شده‌ام و در آن شرکت خواهم کرد.