به گزارش پارس نیوز، 

 قلعه ‌نویی امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با لوکوموتیو ازبکستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: از حضور در ازبکستان خاطرات خوبی داریم و «ساموئل بابایان» سرمربی سابق تیم ملی این کشور از دوستان صمیمی من است.
وی با انتقاد از مسئولان باشگاه لوکوموتیو، عنوان کرد: برنامه ‌ما این بود که از فرودگاه به زمین تمرین برویم که ما را به زمین تمرین دیگری به غیر از محل برگزاری دیدار فرستادند. متاسفانه دوستان کشور میزبان نورافکن های محل تمرین را روشن نکردند تا در تاریکی کارمان را انجام دهیم.
قلعه نویی در مورد اهدافش در دیدار فردا (سه شنبه) گفت: ابتدا به فکر گل نخوردن هستیم و توانایی صعود را داریم. البته این بدان معنا نخواهد بود که به فکر حمله و گل زدن نخواهیم بود، چراکه همواره طرفدار فوتبال تهاجمی هستم.
سرمربی ذوب آهن با اعلام اینکه اشتباهات داوری موجب شد تا صعود تیمش به روز آخر کشیده شود، گفت: الدحیل قطر با اشتباهات داوری مقابل ما پیروز شد.
قلعه نویی ابراز امیدواری کرد، شاگردانش در دیدار مقابل لوکوموتیو اشتباهی مرتکب نشوند. وی افزود: نماینده ازبکستان تیم خوب و قدرتمندی است و اطمینان دارم که فردا دیداری زیبا را شاهد خواهیم بود.
وی در پایان تاکید کرد که تیمش دست پر ازبکستان را ترک خواهد کرد تا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
هم اکنون تیم های ذوب‌آهن و لوکوموتیو شش امتیاز اندوخته دارند و نماینده ایران می تواند با کسب حتی یک تساوی در دیدار فردا به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله حذفی صعود کند.
این دیدار از ساعت 18 و 30 دقیقه فردا (سه شنبه) در تاشکند آغاز می شود.
ورزشی**3783**1368