به گزارش پارس ، سیدجلال حسینی در گفت وگو با فارس در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه تمرینات خوب و منسجمی را پشت سر گذاشتیم و آماده سه دیدار حساس و سخت آینده هستیم.

وی افزود: به نظرم بازی با عمان با توجه به نزدیکی فوتبالش با قطر می تواند به ما کمک زیادی بکند تا انشاءالله راحت تر مقابل قطری ها بازی کنیم. با پیروزی مقابل قطر خیلی از گره های رفتنمان به جام جهانی باز می شود و راحت تر می توانیم به بازی های آینده فکر کنیم.

حسینی در خصوص شرایطش در فصل آینده و برخی صحبت ها مبنی بر بازارگرمی اش گفت: خدا را شکر می کنم آنقدر خوب بوده ام که همیشه ثابت شده من دنبال بازار گرمی بوده ام یا خیر. خدا را صد هزار مرتبه شکر همیشه پیشنهادات خوبی داشتم چون همیشه سعی کردم با تمام وجودم برای تیمی که با آن قرارداد امضا می کنم به میدان بروم.

وی افزود: مطمئن باشید سعی خواهم کرد بهترین تصمیم را برای فصل آینده ام بگیرم. الان موقعی است که باید تمام فکرم را به تیم ملی مشغول کنم و بس.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا از سپاهانی ها پیشنهاد داری یا خیر، گفت: اجازه بدهید درباره این موضوع بعدا صحبت خواهیم کرد. الان اگر تیم ملی به جام جهانی برود برای من یک دنیا ارزش دارد.

وی در این باره که حتما این را شنیده ای که سپاهانی ها حضور شما در اصفهان را تکذیب کرده اند، یادآور شد: من در جریان نیستم مگر این اتفاق افتاده؟ چه کسی این کار را انجام داده و این حرف را گفته است؟ اما اشکال ندارد به مرور زمان همه چیز درست می شود. سپاهان و پرسپولیس تیم های بزرگ و خوبی هستند و همواره در فوتبال ما هر ساله بسیار خوب و تاثیرگذار ظاهر شده اند. من خاطرات خوبی با هر دوتیم دارم اما در خصوص من هم عجله نکنید. همه چیز مشخص می شود. خدا را چه دیدید شاید در پرسپولیس ماندم.