به گزارش پارس نیوز، 

نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس برابر السد قطر امروز یکشنبه با حضور افشین پیروانی، پندار خمارلو، امیر علی حسینی و حمید کرمی از پرسپولیس برگزار شد.

در ابتدای این نشست، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیحاتی درباره وضعیت اخطارها و همچنین ضوابط مسابقه و البته هشدارهای امنیتی را ارائه کرد. او عبدالکریم حسن بازیکن شماره 14 السد را تنها بازیکن محروم این بازی معرفی کرد.
باشگاه پرسپولیس و در ادامه باشگاه السد هم به همزمان نبودن بازی الاهلی عربستان و الجزیره امارات از گروه A بازی‌ها اعتراض خود را اعلام کردند.
در این جلسه مقرر شد تیم فوتبال پرسپولیس با پیراهن یک دست قرمز برای بازیکنان، یک دست سبز برای دروازه‌بان و کاور بنفش برای ذخیره‌ها و السد با پیراهن یک دست مشکی برای نفرات اصلی، پیراهن و شورت نارنجی و جوراب سفید برای دروازه‌بان و کاور قهوه‌ای برای ذخیره‌ها در زمین حاضر شوند. داوران هم در این دیدار لباس‌های زرد به تن خواهند داشت.
هر دو تیم ساعت 17 باید هتل‌های خود را به مقصد ورزشگاه آزادی ترک کنند و از ساعت 18:40 دقیقه به مدت نیم ساعت زمان خواهند داشت تا برای گرم کردن در زمین مسابقه حاضر شوند.

پرسپولیس با این پیراهن مقابل السد بازی می‌کند

256 41