به گزارش پارس نیوز، 

 روز جمعه دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند؛ دیداری که کسب تساوی یک بر یک در آن و ادامه شرایط بحرانی طلایی پوشان برای ناراحتی و عصبانیت هواداران ناراضی این تیم کافی بود.


هواداران سپاهان که در این بازی برای اولین بار مربی دیگری را در حضور منصور ابراهیم زاده تشویق کردند، با شعارهای خود از خجالت بازیکنان هم درآمدند تا با اعصابی ناآرام ورزشگاه را ترک کنند؛ اما این پایان ماجرا در عصر یکی از جمعه های بد ورزشگاه نقش جهان نبود.


کسب یک تساوی دیگر سبب شد تا برخی هواداران سپاهان که خاطره چندان خوشی نیز از دیدار رفت برابر صنعت نفت در آبادان نداشتند و معتقد بودند در آبادان مورد اذیت و آزار قرار گرفته اند، بیرون از ورزشگاه و در محوطه پارکینگ نقش جهان منتظر هواداران آبادانی و خروج آنها بمانند.

سنگ‌پراکنی به هواداران در پارکینگ نقش جهان ! (عکس)

سنگ‌پراکنی به هواداران در پارکینگ نقش جهان ! (عکس)


پس از خروج هواداران نفت آبادان از ورزشگاه، هواداران سپاهانی به سمت آنها حمله ور شدند و سنگ پراکنی میان دو طرف آغاز شد. البته نیروهای امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و میان هواداران دو تیم فاصله ایجاد کردند، ولی آگاه شدن برخی هواداران از این درگیری در حالی که قصد ترک ورزشگاه را داشتند، سبب شد تا حجم طرفداران بیشتر شود و درگیری میان آنها و نیروی انتظامی شدت بگیرد، که البته پس از چند دقیقه با اضافه شدن نیروهای ضد شورش و برخورد شدیدتر با افرادی که در صحنه بودند، ماجرا بدون تلفات جانی خاتمه یافت.


اما اتفاق عجیبی که در این میان رخ داد، این بود که یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که برای آگاهی از چند و چون درگیری یا احتمالا جلوگیری از آن وارد ماجرا شده بود، توسط نیروهای انتظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

سنگ‌پراکنی به هواداران در پارکینگ نقش جهان ! (عکس)


این درگیری در ورزشگاه نقش جهان بدون تلفات جانی پایان یافت اما هنوز کسی اتفاقات دیدار سپاهان برابر پرسپولیس که با کور شدن یک سرباز خاتمه یافت را فراموش نکرده و این انتظار از هواداران سپاهان نیز وجود دارد که در رفتارهای خود تجدید نظر کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم و البته تیم بزرگ سپاهان نیز بتواند در بازی های حساس پیش رو از ظرفیت هواداران خود برای رویارویی با رقبا استفاده کند؛ موضوعی که با ماجراهای عصر جمعه در محوطه پارکینگ ورزشگاه نقش جهان با مخاطره روبرو شده است.