به گزارش پارس نیوز، 

 در نهایت تکلیف سرمربی بایرن مونیخ برای فصل آینده مشخص شد و سران تیم اول فوتبال آلمان تصمیم گرفتند که نیکو کواچ، سرمربی فعلی آینتراخت فرانکفورت را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کند.

اولی هوینس اعلام کرد بعد از این که هاینکس تمایلی به تمدید قرارداد خود با بایرن مونیخ نداشت و همین طور توماس توخل که این پیشنهاد را رد کرد، آن‌ها به سراغ کواچ رفتند. این سرمربی کروات 46 ساله سال آینده هدایت بایرن مونیخ را برعهده خواهد گرفت و قرار است که سه سال روی نیمکت این تیم بنشیند.

باشگاه بایرن مونیخ بعد از اخراج کارلو آنچلوتی هم بار دیگر به سراغ توماس توخل رفت که این مربی باز هم این پیشنهاد را رد کرده است و به نظر می‌رسد که او قصد دارد فصل آینده هدایت تیم قهرمان فوتبال فرانسه یعنی پاری ‌سن‌ ژرمن را بر عهده بگیرد.

این اقدام باشگاه بایرن مونیخ باعث عصبانیت شدید سران باشگاه اینتراخت فرانکفورت شد و آن‌ها در بیانیه‌ای کار بایرن مونیخ را اقدامی غیرحرفه‌یی توصیف کردند که با سرمربی آن‌ها برای فصل بعد به توافق رسیدند.

بایرن مونیخ یکی از چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است که باید در این مرحله باید برابر رئال مادرید به میدان برود. بایرن مونیخ هم‌چنین قهرمانی خودش را در بوندسلیگا قطعی کرده و در جام حذفی هم امیدوار به قهرمانی است و به ‌این‌ ترتیب تنها تیمی است که می‌تواند شانس سه گانه را در لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و لیگ داشته باشد.