به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس که پس از گذشت ۳۲ بازی از لیگ برتر جزیره با ۸۴ امتیاز صدرنشین است و منچستریونایتد در رده بعدی قرار دارد، درحالی باید در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ به مصاف تاتنهام بروند که در صورت پیروزی می‌تواند، قهرمان زودهنگام انگلیس شود، اما خبر بد برای هواداران سیتیزن ها، مصدومیت سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی تیم شان است.

آگوئرو ۲۹ ساله متولد آرژانتین است و سابقه بازی در تیم‌های ایندیپنته، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی را دارد و از سال ۲۰۰۶ در تیم ملی کشورش بازی می‌کند، اما طبق اعلام پپ گواردیولا، مصدومیت داماد سابق مارادونا، بیش از حد تصور است و قطعا به دیدار مقابل تاتنهام نمی‌رسد.

آگوئرو در دیدار مقابل لیورپول نیز پس از ۲۰ دقیقه به شدت احساس درد داشته و اخباری در مورد احتمال مصدومیت طولانی مدت او و حتی غیبت در جام جهانی نیز شنیده می‌شود.

البته این خبر به صورت قطعی اعلام نشده، اما اگر آگوئرو جام جهانی را از دست دهد، بازیکنانی همچون دیبالا و مائورو ایکاردی می‌توانند به حضور در روسیه امیدوار شوند، زیرا سامپائولی تاکنون تنها ایگواین را به عنوان مهاجم اصلی انتخاب کرده است.

آلبی سلسته (لقب آرژانتین) در گروه D جام جهانی با تیم‌های نیجریه، کرواسی و ایسلند همگروه است.